• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 15 فروردین 1402
کد مطلب : 188340
+
-

نکته بازی/ این همه غرور هم دیگر خوب نیست!

داستان علی فتح‌الله‌‎زاده در استقلال به تلخ‌ترین شکل ممکن پایان یافت. مدیرعاملی که زمانی نزد هواداران تیمش محبوبیت و مقبولیت داشت، این بار با ناکامی در گرفتن مجوز آسیایی و فراهم کردن زمینه حضور استقلال در لیگ قهرمانان، کاملا از چشم آنها افتاد. فتح‌الله‌زاده 24ساعت بعد از اینکه در حاشیه بازی استقلال و ذوب‌آهن به‌شدت از سوی هواداران مورد سرزنش قرار گرفت، از سمتش استعفا داد. بخش بامزه داستان اما جایی بود که او در شروع متن استعفای خود از شعر «من آن گلبرگ مغرورم» استفاده کرد؛ شعری که زمانی زنده‌یاد ناصر حجازی برای توصیف شرایط خود از آن سود برده بود. خب انصافا این شعر کاملا برازنده شوالیه است؛ مردی که هر بار با یک «بفرما» آماده مدیرعاملی در استقلال است. حاجی این همه غرور هم زیاد خوب نیست‌ها!

ببخشید دچار سختی شدید
برد پرسپولیس در برابر مس رفسنجان به دل هیچ‌کس ننشسته و با وجود سپری شدن چند روز از این بازی، همچنان شاهد انتقاد از فرم بازی سرخپوشان هستیم. پنالتی اعلام شده به سود قرمزها در نیمه اول درست نبود و اگر داور قصد اعلام نقطه پنالتی را داشت، دست‌کم باید کارت قرمز رامتین سلیمان‌زاده را پس می‌گرفت. حالا اما مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس به این اتفاقات واکنش نشان داده و گفته: «اگر مس 10نفره نمی‌شد، راحت‌تر این تیم را شکست می‌دادیم.» خیلی هم عالی؛ به هر حال شما باید داور مسابقه را ببخشید که گرفتارتان کرد و با اخراج بازیکن حریف باعث شد دچار مشقت شوید. فقط محض یادآوری عرض کنیم در 25دقیقه ابتدایی بازی و شرایط 11به 11، پرسپولیس یک ضربه هم به سمت دروازه حریف نداشت.

عجب استدلالی
واکنش‌ها به حذف استقلال از لیگ قهرمانان ادامه دارد و در این میان رضا رجبی، پیشکسوت آبی‌ها هم اظهارات بامزه‌ای داشته است. در این مدت خیلی از هواداران انتظار داشتند دولت، طلب استراماچونی را بپردازد؛ اتفاقی که رخ نداد. رجبی در این مورد جملات عجیبی با این مضمون به زبان آورده: «اسم استقلال نشان‌دهنده استقلال کشور است و باید به این تیم کمک می‌شد.» خب اینطوری باشد اسم پرسپولیس هم نشان‌دهنده تاریخ باشکوه کشور است و هر زمان کار این تیم گره خورد، دولت باید وارد صحنه شود. اسم فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان هم از مظاهر کار صنعتی در کشور است و باید هوای آنها را به‌طور ویژه داشت، اسم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم منبع اصلی درآمد کشور را نشان می‌دهد و تکلیف‌شان مشخص است. همینطور الی آخر...!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید