• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 15 فروردین 1402
کد مطلب : 188330
+
-

فینال حرام شده

اینتر و یووه به‌جای فینال باید در نیمه‌نهایی بازی کنند

فینال حرام شده

فردا کرمونزه و فیورنتینا دیدار نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا را برگزار می‌کنند که فاقد اهمیت است و چیزی که مهم است فینال زودهنگام این رقابت‌هاست که امشب در زمین اینترمیلان با حضور یوونتوس انجام می‌شود. اینتر برای رسیدن به این مرحله آتالانتا را از پیش‌رو برداشت و یووه توانست لاتزیو را حذف کند. اینتر 2بازی آخر را به یووه باخته، درحالی‌که 3بازی قبل‌تر را از این تیم برده بود.
اینترمیلان فعلا اوضاع خوبی ندارد و 4بازی پیاپی بدون برد و 3دیدار متوالی بدون گل زده را پشت‌سر گذاشته است. زمزمه‌هایی مبنی بر برکناری سیمونه اینتزاگی در پایان فصل یا حتی زودتر شنیده می‌شود. آنتونیو کونته فعلا تیم ندارد و پس از اخراج از تاتنهام می‌تواند به سری‌آ برگردد. دیگو سیمئونه هم اینتر را یکی از اهداف آینده‌اش معرفی کرده بود. البته نامزد اصلی اینتر برای فصل آینده روبرتو دزربی، سرمربی فعلی برایتون است. گزینه بعدی در لیست راهنما تیاگو موتا است.
شاید کسب یک جام دیگر این‌بار در جام حذفی بتواند امیدهای اینتزاگی برای ماندن را پررنگ کند. او ممکن است حتی سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را هم در رقابت با لاتزیو، میلان و آاس‌رم از دست بدهد. بنابراین قهرمانی در جام حذفی برای این مربی واجب است. او 10بار در این فصل شکست خورده. اگر اینتزاگی در 3بازی بعدی شکست بخورد (بازی با سالرنیتانا در لیگ، با یوونتوس در جام حذفی و با بنفیکا در لیگ قهرمانان)، باشگاه اخراج فوری مربی را برای تکان دادن تیم درنظر می‌گیرد. در این صورت کریستین چیوو، سرمربی فعلی پریماورا به‌طور موقت هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.
    این فصل 40بازی در جام حذفی برگزار شده که 135گل بین تیم‌ها ردوبدل شده؛ میانگین 3.38گل در هر بازی. شاید این بازی هم پرگل شود اگر آلگری با افکار دفاعی‌اش اجاره بدهد.
   این بازی شماره262داربی ایتالیا بین دو تیم است که یووه 116بار آن را برده و اینتر تنها 84پیروزی به‌دست آورده است؛ 370گل زده در برابر 336گل خورده برای یوونتوس. بازی برگشت 2 هفته دیگر در تورین انجام می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید