• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 28 اسفند 1401
کد مطلب : 188191
+
-

احیای دشت قزوین، برنامه سال 1402

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: محور تمامی برنامه‌های سازمان جهادکشاورزی این استان در سال ۱۴۰۲ به روی احیا و پایدارسازی دشت قزوین متمرکز شده است. به گزارش ایسنا، محمدحسین عطایی اظهار کرد: همه برنامه‌ها در سال ۱۴۰۲ باید در راستای احیا و پایدارسازی دشت قزوین باشد و از این قاعده پیروی کند و تمامی محورهای مهم سازمانی مثل الگوی کشت، دفتر مشترک آب و کشاورزی، سامانه نانینو و اقدامات دانش‌بنیان‌سازی‌ باید در مسیر احیا و پایدارسازی دشت قزوین باشد.
وی به خوش درخشیدن قزوین در سال‌جاری بین استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به مبلغ ۲۳۱۸ میلیارد تومان و ۲ مرتبه حضور وزیر جهادکشاورزی در این استان اهمیت ویژه دشت قزوین در کشور و سیاستگذاری کلان کشور در مورد این استان را نشان می‌دهد.
بنا بر اعلام روابط‌عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین، این مسئول ادامه داد: در سال‌جاری توانستیم گام‌های خوبی در حوزه دانش‌بنیان‌سازی‌ بخش کشاورزی برداریم که زیرساختی بوده و نیازمند تکامل و پیشرفت در سال آتی است. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با تأکید بر اهمیت نیروی انسانی در سازمان جهادکشاورزی بیان کرد: تمام تلاش سازمان بهبود رفاه پرسنل است و تمامی مطالبات و خواسته‌های کارمندان مورد پیگیری قرار می‌گیرد. وی در ادامه سخنان خود به اهمیت مراکز جهادکشاورزی پرداخت و گفت: بازرسان مراکز جهادکشاورزی چشم و گوش ستاد هستند و نگاه آنها باید در راستای بهبود امورات اداری و پیشبرد اهداف سازمانی باشد. ‌



 

این خبر را به اشتراک بگذارید