• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 27 اسفند 1401
کد مطلب : 188081
+
-

آغاز طرح امداد و نجات جاده‌ای در شمال

با آغاز طرح امداد و نجات جاده‌ای‌، ۲هزار امدادگر مازندران در سوانح و حوادث امدادرسانی می‌کنند. به گزارش تسنیم، تعطیلات نوروز هر سال با آمادگی‌های میدانی دستگاه‌های اجرایی مختلفی همراه است تا ضمن خدمات‌رسانی به مسافران دست به‌دست هم دهند و از جهات مختلف آرامش مردم فراهم شود.
سفرهای نوروزی امسال نیز به‌دلیل تقارن با‌ماه مبارک رمضان کمی زودتر از هر سال در پیک اول آغاز شده ‌و ایجاد آرامش با هماهنگی یکپارچه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف غذایی، خدماتی، امدادی و انتظامی سبب می‌شود تا در جریان سفر و در مواجهه با مشکلات احتمالی خدمات‌دهی به مسافران بیشتر شود.
بنابراین در روزهای منتهی به پایان سال طرحی سراسری با اعزام داوطلبان جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌شود که امدادگران و جوانان هلال‌احمر در قالب طرح ملی امداد و نجات‌، سلامت مسافران نوروزی را در طول مسیر سفر دنبال می‌کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران به تجهیز 60پایگاه و پست امدادی با مشارکت 2هزار امدادگر و نجاتگر اشاره و اظهار کرد: طرح امدادونجات نوروزی این جمعیت از 24اسفند آغاز شد و تا 14فروردین1402 ادامه دارد.
غلامعلی فخاری افزود: 60پست و پایگاه امداد و نجات تجهیز شدند و امسال امدادگران و نجاتگران با دوره‌های بازآموزی مشارکت فعال در اجرای این طرح دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید