• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
سه شنبه 23 اسفند 1401
کد مطلب : 187858
+
-

با مردم/قطع 6ماهه تلفن در شهرری پیگیری شود

حدود 6‌ماه قبل تلفن‌های خیابان شیخ اکبری روبه‌روی مسجد حجتیه قطع شدند. بعد از چند روز پیگیری مشخص شد علت قطع تلفن سرقت کابل است. از آن زمان تاکنون نه‌تنها تلفن‌های ثابت وصل نشده‌اند بلکه مناطق و خیابان‌های دیگری دچار این مشکل شده‌اند. از مسئولان تقاضا داریم با نظارت بیشتر به این وضع پایان داده و تلفن‌های قطع‌شده را سریع‌تر وصل کنند.
تسلی از شهرری

مجازات برای قطع درختان میدان هفت تیر و ترمینال سراب
چندی قبل عده‌ای به جان درختان میدان هفت تیر و ترمینال سراب افتادند و در کمال ناباوری به جای هرس آنها را قطع کردند. این اتفاق در حالی است که میدان هفت تیر به واسطه درختانش از میادین زیبای شهر سراب بود. حال تقاضا داریم، به مردم توضیح دهند با کدام استناد قانونی و تحت نظر کدام کارشناس، این درختان قطع شده‌اند.  از همه اینها گذشته چند دهه دیگر باید بگذرد تا چنین درختانی قد علم کنند!
قدغونی‌ از سراب استان اردبیل

پیامک

داروخانه‌های بخش و دهستان‌ها در هرمزگان اغلب داروها را ندارند
اغلب اوقات بیش از نیمی از داروهای تجویزی پزشکان در داروخانه‌های استان هرمزگان نیست؛ حتی یک باند و اگر هم باشد قیمت چند برابری دارد. در داروخانه‌های بخش و دهستان‌ها وضع بدتر است و حتی برای یک داروی آنفلوآنزای ساده باید حتما به مرکز استان بروید. لطفا فکری برای این وضعیت بکنید.
مروانی از جزیره هرمز

افزایش حقوق کارکنان دولت در سال جدید متناسب با تورم باشد
معلوم نیست چرا هر سال گرانی و تورم با آغاز سال نو افزایش پیدا می‌کند درحالی‌که در تمام دنیا در آستانه سال جدید قیمت‌ها کاهش یافته و حراجی‌ها فراوان می‌شود. در خبرها خواندم که قرار است 25درصد به پایه حقوق کارکنان در سال جدید افزوده شود.
برای کارمندان و کارگرانی که کمترین میزان پایه حقوق را دارند حقیقتا این افزایش هیچ دردی را دوا نخواهد کرد. در واقع با این نرخ‌های کرایه خانه و خرید مایحتاج اولیه و ضروری این افزایش بیشتر به شوخی شبیه است.
خدابنده‌لو از کرج




 

این خبر را به اشتراک بگذارید