• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 23 اسفند 1401
کد مطلب : 187807
+
-

افتتاح فاز نخست مجتمع آبرسانی به روستاهای یزد

فاز نخست مجتمع آبرسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روستاهای استان یزد، دیروز، دوشنبه در مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج کشور، مردم و مسئولان افتتاح شد.
به گزارش ایرنا، این طرح که در قالب جهاد آبرسانی و تامین آب سالم و پایدار برای روستاهای یزد در دستور کار قرار دارد با بودجه ۶۰میلیارد ریال از محل اعتبار ملی آبرسانی به ‌منظور محرومیت‌زدایی اجرایی شد.
حجم عملیات آبرسانی در این فاز شامل حفر و تجهیز یک چاه، اجرای 3کیلومتر خط انتقال و ساخت یک اتاقک چاه است و 8روستای منطقه با جمعیت بیش از 5627نفر را تحت پوشش قرار ‌می‌دهد. در جهاد آبرسانی قرار شده با ۱۳۷هزار متر لوله‌گذاری، ۱۵هزار متر شبکه توزیع و ۷۹۵۰مترمکعب مخزن به ۵۸روستای فاقد آب پایدار، آبرسانی‌شود.
همچنین آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به 2روستای علیا و شهریاری سفلا در استان یزد از دیگر طرح‌هایی است که قرار است ۸۸۰نفر از آن بهره‌مند شوند. این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد و شرکت آبفای استان در حال اجراست. سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سفر خود به این استان، مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد را افتتاح کرد. این مرکز یکی از زیرساخت‌های رسانه‌ای سپاه استان یزد است و به‌عنوان مرکز تولید محتوای دیجیتال و چندرسانه‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی نقش‌آفرینی می‌کند.‌‌

این خبر را به اشتراک بگذارید