• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 22 اسفند 1401
کد مطلب : 187730
+
-

سومین قهرمانی با مارادونا

کوارادونا همان مارادوناست؛ البته کم‌حاشیه‌تر

سومین قهرمانی با مارادونا

این روزها بازیکنی گرجی در فوتبال اروپا دلبری می‌کند و هوش از سر همه باشگاه‌های بزرگ برده. مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا اعلام کرده که خود این بازیکن گرجستانی هوادار رئال‌مادرید است و از کودکی عاشق گوتی بوده. گوتی، اسطوره رئال با او رابطه خوبی از راه دور دارد. کوارا که هواداران ناپولی به عشق مارادونا به او لقب کوارادونا را داده‌اند، وقتی بچه بود پیراهن گوتی را در کشورش گیر نیاورد و یک پیراهن ساده رئال را گرفت و شماره14 گوتی را پشت آن درج کرد اما رئال برای جذب او کار ساده‌ای ندارد چون از دی‌لورنتیس نمی‌شود بازیکن گرفت و مالک ناپولی با کسی راه نمی‌آید. در ضمن رئال در پست او وینیسیوس را دارد که فعلا 2فصل است بدون تعویض و بی‌جانشین محسوب می‌شود. کوارا در برد 2 بر صفر مقابل آتالانتا که ناپلی‌ها را به سومین اسکودتوی خود نزدیک‌تر کرد، تأثیرگذارترین بازیکن زمین بود و یک گل مارادونایی هم زد.
به‌تازگی کوارا، بازیکن‌ماه سری‌آ هم شده. خویچا کواراتسخلیا ستاره ۲۲ساله گرجستانی باشگاه در‌ماه گذشته 3گل و یک پاس‌گل به نام خودش ثبت کرد. او برای ناپولی فقط ۱۰میلیون یورو هزینه داشت. با درخشش او و اوسیمن حالا اختلاف ناپولی در صدر جدول با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده که لاتزیو است به 18امتیاز افزایش یافته و اسکودتو نزدیک‌تر از چیزی است که در جدول می‌بینید. آنها در قهرمانی سوم خود نیز یک مارادونا دارند؛ کوارادونا!
برای نخستین بار زیرنظر گاسپرینی، آتالانتا در 3بازی پیاپی موفق به گلزنی نشده است. آنها 4بازی از 6بازی آخر خود را باخته‌اند (یک پیروزی و یک تساوی) که این با تعداد شکست‌هایشان در 20بازی قبلی برابر است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید