• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 16 اسفند 1401
کد مطلب : 187319
+
-

سرپرست با اقتدار رئیس شد

سرپرست با اقتدار رئیس شد

سجاد انوشیروانی در راس فدراسیون وزنه‌برداری ماند. او که از اول تابستان امسال به‌عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شده بود، دیروز با رأی کامل از مجمع (52رای از 52عضو) برای 4سال رئیس فدراسیون شد.
انوشیروانی قهرمان سنگین‌وزن، 4سال پیش قرار بود رئیس شود اما در انتخاباتی که به نتیجه آن معترض بود به علی مرادی باخت. انوشیروانی ماه‌های گذشته با عملکردی که داشت، توانست نظر جامعه وزنه‌برداری را جلب کند. در انتخابات دیروز قرار بود ایوب بهتاج رقیب انوشیروانی باشد اما او یکی از غایبان مجمع بود.
در مجمع دیروز بهداد سلیمی هم به‌عنوان نایب‌رئیس انتخاب شد. او هم از مجمع رأی کامل گرفت. سلیمی و انوشیروانی در بازی‌های المپیک لندن با هم روی سکو رفته بودند؛ بهداد قهرمان بود و سجاد نایب‌قهرمان. حسین رضازاده هم در کنار بهداد یکی دیگر از اعضای هیأت‌رئیسه است اما او فقط با 28رای به‌عنوان کارشناس خبره انتخاب شد. انوشیروانی انتخاب نایب‌رئیس زنان را به زمان دیگری موکول کرد. انتخاب دیگری که باید انوشیروانی انجام دهد، انتخاب سرمربی است. چندی پیش سعید علی‌حسینی، سرمربی تیم ملی استعفا داد و انوشیروانی دیروز گفت تا 4روز آینده سرمربی را معرفی می‌کند. احتمال دارد سرمربی خارجی باشد؟ سلیمی که گفته بعید است. چرا که حداقل حقوق ماهانه مربی خارجی 10هزار دلار است و با شرایط فعلی امکان پرداخت این پول وجود ندارد. طبق برآوردی که سلیمی کرده، وزنه‌برداری برای اینکه برنامه‌هایش را اجرایی کند، 100میلیارد تومان بودجه می‌خواهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید