• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 16 اسفند 1401
کد مطلب : 187300
+
-

نکته بازی/ خانه خاله

با وجود پیروزی در برابر تراکتور، بار دیگر گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد. او بعد از بازی با هوادار، این رویه را در پیش گرفته و ظاهرا دست بردار هم نیست. یحیی بعد از مسابقه دستیارش را به نشست فرستاد که خبرنگاران آن را تحریم کردند. افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس خطاب به خبرنگاران گفته: «نباید به عدم‌حضور گل‌محمدی در نشست‌های خبری اعتراض کنید.» بله خب؛ اصلا چه کاری است؟ نشست خبری، خانه خاله است و اصحاب رسانه هم پسرخاله؛ مربی عشقش کشید می‌آید، نکشید نمی‌آید. پیروانی در توجیه رفتار یحیی به برخی دیگر از مربیان هم اشاره کرده که به نشست‌ها نمی‌آیند. یک درصد هم با خودش فکر نکرده کار آنها هم آماتور و غیرحرفه‌ای است. ببخشید افشین‌خان!

پنالتی هم معجزه نکرد
پاکو خمز، سرمربی تراکتور که در این مدت نسبتا آرام و دور از حاشیه نشان داده بود، در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس رویه دیگری در پیش گرفت و به نوعی جنگ روانی راه انداخت. مربی اسپانیایی با اشاره به اینکه در طول فصل حتی یک ضربه پنالتی هم به سود تراکتور اعلام نشده، اعلام کرد به پنالتی‌هایی که برای پرسپولیس گرفته می‌شود مشکوک است چرا که به قول خودش: «شاید چیزهایی در کار باشد.» از قضا ترفند او موفق بود و در آخرین دقایق بازی با پرسپولیس، یک پنالتی حساس به سود تراکتور اعلام شد. عباس‌زاده پشت توپ ایستاد و با گل کردن آن کار را به تساوی کشاند اما در آخرین ثانیه‌ها هنانوف گل سوم مهمان را زد و تراکتور 3بر 2باخت. پس گاهی پنالتی هم معجزه نمی‌کند!

مرسی گزینه تیم ملی!
در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، سپاهان با نتیجه 3بر یک از سد هوادار گذشت. البته که هوادار در این بازی چندین غایب کلیدی داشت اما آنها در آغاز مسابقه بدجوری قافیه را باختند. سپاهان در 20دقیقه نخست 2گل زد و صاحب یک پنالتی هم شد که رامین رضاییان آن را از دست داد. چه بسا اگر این توپ به ثمر می‌نشست، نتیجه‌ای عجیب و غریب رقم می‌خورد. در هر صورت اما شاگردان ساکت الهامی این بازی را با شکست پشت سر گذاشتند تا از 4بازی گذشته صاحب 3باخت و تنها یک پیروزی شده باشند؛ بردی که در برابر پرسپولیس به‌دست آمد و گویا بعضی‌ها را چنان به وجد آورد که این مربی را گزینه هدایت تیم ملی دانستند! آقا نکنید از این کارها. شوخی‌اش هم زشت است!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید