• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 14 اسفند 1401
کد مطلب : 187209
+
-

اقدام برای بازگشت

آنچلوتی باید قطار مادرید را یک‌بار دیگر به ریل برگرداند

اقدام برای بازگشت

پس از افتضاح ال‌کلاسیکوی رفت جام حذفی که بدترین ال‌کلاسیکوی سال‌های اخیر بود و رئال‌مادرید با اشتباهات آنچلوتی و بازی کی‌روشی بارسلونا از حریف شکست خورد، حالا نوبت بازگشت است و این چیزی است که کارلتو و همچنین رئال‌مادرید در آن تخصص دارند. در 2‌بازی پشت‌هم مقابل اتلتیکو و بارسا بردی به‌دست نیامد اما این روند نمی‌تواند ادامه داشته باشد. شرایط خوب پیش نمی‌رود. در مادرید کافی است 2‌بازی را نبری، ناگهان مربی قهرمان اروپا تبدیل می‌شود به عنصر نامطلوب و رسانه‌های هوادار باشگاه شروع به انتقاد و انتشار شایعات درباره پیشنهادها برای این مربی می‌کنند.
  حریف امشب رئال‌مادرید یک رئال دیگر به نام بتیس است. در سال‌های اخیر بتیس زیاد نتوانسته مادریدی‌ها را اذیت کند و بازی رفت هم 2 بر یک به سود رئال اصلی و اورجینال تمام شده. مانوئل پیگرینی هنوز نتوانسته بتیس را مقابل تیم سابق خودش به پیروزی برساند و در 5بازی تنها 2‌تساوی مقابل این تیم به‌دست آورده. یک‌بار هم در سال2016 رئال توانست حریف را با نتیجه 6 بر یک در هم بکوبد که این یکی از 3‌شکست 6گله تاریخ بتیس در تاریخ لیگ بود.
  رئال در 10رویارویی آخر خود مقابل تیم‌هایی از ایالت اندلس شکستی نداشته و 9بازی را برده و از زمان شکست در سال2020 به همین بتیس مقابل تیم دیگری از این منطقه نباخته است.
  رئال در بازی‌های خارج از خانه لالیگا یک خط در میان می‌برد؛ 4برد و 3‌شکست. آنها در 4پیروزی خارج از خانه این فصل گلی دریافت نکرده‌اند.
  رئال مقابل بارسلونا 40بار اقدام به سانتر کرد که تنها 8تای آن به مقصد رسید. این تیم در یک‌سوم دفاعی زمین بارسا 273‌پاس داد و 65درصد مالکیت توپ داشت که بی‌نتیجه بود. بتیس می‌تواند با همین سبک ژاوی، رئال را زمینگیر کند.
  بعد از بازی یکشنبه مقابل رئال بتیس، رئال‌مادرید در نهایت یک‌هفته قبل از بازی اسپانیول استراحت خواهد کرد؛ آخرین باری که این اتفاق در سپتامبر رخ داد.

تونی کروس هم که هنوز مشخص نیست در پایان فصل خداحافظی می‌کند یا نه، بخشی از مشکلات را گردن طراح پیراهن تیم انداخته و گفته استفاده از پیراهن یقه‌دار به بازیکن آزار می‌رساند: «در این فصل پیراهن‌های یقه‌دار می‌پوشیم. پولوشرت مخصوص فوتبال بازی‌کردن نیست. خطاب به تمام طراحان لباس می‌گویم که این یک کثافت محض است. لباس‌های ورزشی یقه‌دار خوب نیستند. علاوه بر زشت‌بودن، ورزشکار احساس راحتی در آن ندارد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید