• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 14 اسفند 1401
کد مطلب : 187140
+
-

سال تلخ امیر

آغاز و پایان سال خورشیدی جاری برای عابدزاده ناگوار بود. او بعدها نمی‌تواند از 1401به‌عنوان یکی از سال‌های خوب زندگی‌اش یاد کند

سال تلخ امیر

بعد از مدت‌ها، امیر عابدزاده طی چند روز گذشته به سرتیتر اخبار ورزشی ایران بازگشت. دلیل این موضوع اما درخشش سنگربان ایرانی پونفرادینا یا هر چیزی شبیه آن نبود. این بار «آتش» امیر را در رسانه‌ها بولد کرد؛ آنجا که خبر رسید منزل مسکونی عابدزاده کوچک در اسپانیا طعمه حریق شده، هرچند این حادثه خوشبختانه صدمات جانی نداشته است. عابدزاده هم مصاحبه کرده و گفته احوالش خوب است. همسایه‌ها که نخستین بار خبر حریق را به آتش‌نشانی داده بودند، فعلا به امیر کمک می‌کنند تا شرایط برایش روبه‌راه شود. اتفاق تلخ رخ داده ‌و سالی که برای امیر بد شروع شده بود، بد هم تمام شد. بدون تردید عابدزاده بعدها نمی‌تواند از 1401به‌عنوان یکی از سال‌های خوب زندگی‌اش یاد کند که البته بخش زیادی از این موضوع مربوط به مسائل فنی است.
سال رو به پایان خورشیدی در حالی برای عابدزاده شروع شد که او روز چهارم فروردین در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر کره‌جنوبی به میدان رفت؛ یک بازی دشوار در مرحله انتخابی جام‌جهانی که در شهر سئول برگزار ‌شد. عابدزاده که آن روزها به‌واسطه عملکرد خوبش در تیم باشگاهی به علیرضا بیرانوند ترجیح داده شده بود، در این بازی عملکردی غیرقابل دفاع داشت و گل اول را به میزبان تقدیم کرد. پس از آن شکست 2بر صفر بود که امیر به نیمکت بازگشت و دیگر از روی آن برنخاست. حتی مصدومیت بیرانوند در جام‌جهانی هم باعث نشد عابدزاده در این تورنمنت به میدان برود، چرا که کارلوس کی‌روش حسین حسینی را به او ترجیح داد. این افول، همزمان در تیم باشگاهی هم گریبان گلر 29ساله ایرانی را گرفت؛ جایی که نمایش‌های ضعیف عابدزاده در ترکیب پونفرادینا در مقطعی باعث نیمکت‌نشینی او نیز شد. تیم اسپانیایی هم‌اکنون در رده نوزدهم جدول 22تیمی دسته دوم قرار دارد و خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را حس می‌کند. پونفرادینا با دریافت 35گل در 29بازی صاحب سومین خط دفاعی ضعیف دسته دوم اسپانیاست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید