• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 11 اسفند 1401
کد مطلب : 186951
+
-

با مردم/کیفیت خودروهای صفر داخلی بسیار پایین است

حدود 2ماه پیش یک خودروی ساینا صفر از کارخانه تحویل گرفتم. متأسفانه چندین قطعه از این خودرو نقص و مشکل داشت و مجبور شدم برای تعویض و تعمیر به نمایندگی مجاز و مرتبط با این خودرو در قلعه‌حسن‌خان مراجعه کنم. در کمال تعجب اعلام کردند که قطعه ندارند و کاری از دستشان برنمی‌آید! چطور امکان دارد که نمایندگی مجاز و مرتبط با کارخانه قطعه یدکی نداشته باشد؟ در همه‌جای دنیا مردم به این دلیل خودرو صفر می‌خرند که تا چند سال خیالشان از سلامت و امنیت خودرو راحت باشد. اصلا چرا یک خودروی صفر که چندبرابر قیمت واقعی و تمام‌شده به فروش می‌رسد دارای این همه اشکال و ایراد است؟
قلندری از تهران

تکلیف شارژ باقیمانده دوچرخه‌های بیدود چیست؟
طرح استفاده از دوچرخه‌های بیدود بسیار خوب بود که درصورت ادامه‌دار شدن و استفاده تعداد بیشتری از مردم مطمئنا در دراز‌مدت آثار قابل‌توجهی در کاهش ترافیک و کم‌شدن آلودگی هوا داشت. متأسفانه این طرح ادامه پیدا نکرد و دوچرخه‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شد. من از کسانی بودم که به‌طور مرتب از این دوچرخه‌ها استفاده می‌کردم. برای استفاده هم از قبل می‌بایست با نصب یک اپلیکیشن روی تلفن همراه اقدام به پرداخت هزینه و به‌اصطلاح شارژ می‌کردیم. الان که دوچرخه‌ها از سطح شهر جمع‌آوری شده و امکان استفاده از آنها نیست تکلیف باقیمانده شارژ افرادی مثل من چیست؟
راسخی از تهران

پیامک
مسیر دره ارغوان ایلام سال‌هاست به حال خود رها شده است

سال‌های سال است که مسیر دره گردشگری و توریستی ارغوان خاکی است درحالی‌که منابع طبیعی قراردادی با پیمانکاری جهت تکمیل آن منعقد کرده بود. با توجه به نزدیکی عید و پس از آن بهار و تابستان تقاضا می‌شود تکمیل این مسیر در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا امکان بازدید از آن برای همگان فراهم شود. از طرف دیگر تقاضا می‌شود هزینه‌ای که پیش از این بابت پیمانکار پرداخت شده اما طرح اجرایی نشده است پیگیری شده و پس از بازگشت به بیت‌المال خرج همین پروژه شود.
رضامند از ایلام

آسانسور متروی ایستگاه کمیل کار نمی‌کند
ایستگاه متروی کمیل از ایستگاه‌های پررفت‌وآمد است اما متأسفانه آسانسور این ایستگاه هیچ‌وقت کار نمی‌کند و بسته است. روی پله‌برقی هم همیشه ازدحام جمعیت وجود دارد. از طرفی تعداد پله‌های معمولی هم زیاد است و بچه‌ها و سالمندان نمی‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. از مسئولان مترو درخواست می‌کنیم که هر چه زودتر نسبت به راه‌اندازی آسانسور این ایستگاه اقدام کنند.
پورابوالحسنی از تهران

پل سنجان استان مرکزی دوطرفه شود
بعد از سال‌ها انتظار و چیزی نزدیک به یک‌دهه، پل سنجان استان مرکزی راه‌اندازی و افتتاح شد که جای تقدیر و تشکر دارد. مشکل اینجاست که این پل یک‌طرفه طراحی شده درحالی‌که اگر دوطرفه بود بخش بزرگی از بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا می‌کرد. جا دارد مسئولان با بازنگری، نسبت به دوطرفه کردن این پل اقدام کنند.
فراهانی از اراک

پیام
اینترنت در خیابان شهید نجف‌آبادی نارمک مدام قطع و وصل می‌شود

 از ساکنان خیابان شهید عالم نجف‌آبادی منطقه نارمک هستم. متأسفانه آنتن‌دهی همراه اول و ایرانسل در این منطقه بسیار ضعیف است و به‌رغم اینکه خطوط نشانگر اینترنت روی گوشی و لپ‌تاپ به‌معنای پربودن آنتن به چشم می‌خورند اما عملا هیچ صفحه‌ای باز نمی‌شود و حتی یک سرچ ساده از مرورگرها هم امکان‌پذیر نیست. این وضعیت برای افرادی مثل من که مدام می‌بایست از اینترنت استفاده و خروجی کارم را از طریق ای‌میل برای محل کار ارسال کنم بسیار کلافه‌کننده است. جالب اینجاست که این شرکت‌ها مدام هم از عملکرد و خدمات‌شان تعریف می‌کنند و برای جلب مشتری دست به تبلیغات گسترده می‌زنند. اگر مشکل از ضعف دکل‌های مخابراتی است لازم است که هرکدام از این اپراتورها هر چه زودتر نسبت به رفع آن اقدام کنند.
نوید از تهران

پارکینگ طبقاتی خیابان سنگی بوشهر چه شد؟
سال‌هاست اعضای شورای‌شهر، چه قدیمی‌ها و چه اعضای شورای اسلامی حال حاضر، از احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان سنگی بوشهر صحبت می‌کنند و مدام درخصوص آن وعده می‌دهند اما در عمل چیزی دیده نمی‌شود. حداقل یک مسئول بگوید در دور جدید شورای شهر بوشهر بعد از  این مدت، این وعده‌ها به کجا رسیده است.
ثنایی از بوشهر

طرح زوج و فرد در اسفند‌‌ماه از در منازل اجرایی شود
همیشه در‌ ماه پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز با ازدحام مردم در خیابان‌ها و بالا رفتن ترافیک روبه‌رو هستیم. بعد از کرونا هنوز هم عده زیادی از مردم از ترس ابتلا به ویروس‌های سرماخوردگی و کرونا از ماشین‌های شخصی استفاده می‌کنند و خیلی‌ها هم تک‌سرنشین هستند که همین موضوع بار ترافیکی را چندبرابر می‌کند. پیشنهاد می‌شود هر سال در اسفند‌ماه طرح زوج و فرد از در منازل اجباری شود تا بخشی از معضل ترافیک این ایام حل شود.
عباسی از تهران







 

این خبر را به اشتراک بگذارید