• پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 1 ذی القعده 1445
  • 2024 May 09
سه شنبه 9 اسفند 1401
کد مطلب : 186729
+
-

با مردم/ دولت رقم یارانه‌ها را در سال جدید افزایش دهد

حقیقتا رقم فعلی یارانه‌های واریزی هیچ تناسب و سنخیتی با گرانی‌ها و وضعیت بازار ندارد. یکی از راه‌های کمک دولت به مردم بالا بردن رقم یارانه‌ها متناسب با تورم در هر سال است. این کار می‌تواند بخشی از مشکل معیشتی هموطنانمان خصوصا قشر کم‌درآمد را حل کند.
 علمداری از شوشتر

عاملان مسموم کردن دانش‌آموزان قمی هرچه زودتر شناسایی و مجازات شوند
اخیرا عده‌ای از خدا بی‌خبر اقدام به مسموم کردن دانش‌آموزان دختر در شهرستان قم کرده‌اند که موجب نگرانی والدین و عدم‌علاقه و ترس دانش‌آموزان برای حضور در کلاس‌های درس شده است. عده‌ای، عاملین این جنایت را گروه‌های تندرویی شبیه به طالبان می‌دانند که مخالف تحصیل دختران هستند و قرائت غلطی از دین دارند. درحالی‌که شعار و رهنمود پیامبراکرم(ص) طلب علم از گهواره تا گور برای همه زنان و مردان است. عاملان این اقدام غیرانسانی باید هرچه زودتر شناسایی و به مردم معرفی و به مجازات عمل زشت‌شان برسند تا دیگر کسی نتواند با تفسیر غلط و گمراه‌کننده از دین به مردم آسیب برساند.
 سیادتی از قم

پیامک

در آستانه سال نو تعداد وسایل حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهید
 در روزهای آخر سال و با نزدیک شدن به سال نو به ‌قدری حجم ترافیک و تردد در خیابان‌های شهر زیاد شده که خود من به ‌عنوان یک کارمند هر قدر هم که زود از خانه راه می‌افتم باز هم با تأخیر به محل کارم می‌رسم. حالا ایستادن در صف انتظار اتوبوس، عذابی که بر اثر فشار جمعیت داخل آن متحمل می‌شویم و امکان ابتلا به ویروس‌های سرماخوردگی به‌علت فضای کم و تراکم جمعیت جای خود دارد. از مسئولان درخواست داریم تا حداقل در این یک‌ ماه آخر سال تعداد اتوبوس‌های خطوط مختلف را افزایش دهند.
امام قلی از تهران

بر نحوه عملکرد تاکسی‌های اینترنتی نظارت شود
اخیرا اپلیکیشن‌های تاکسی‌های اینترنتی امکانی را با عنوان «عجله دارم» به نرم‌افزارشان اضافه کرده‌اند. این امکان برای مواقعی است که یک مسافر عجله دارد و می‌خواهد هرچه زودتر از تاکسی استفاده کند. حالا تا این جای کار ایرادی ندارد، اما نکته جالب و عجیب اینجاست که تقریبا دیگر هیچ راننده‌ای با شیوه عادی، مسافر قبول نمی‌کند؛ یعنی در نهایت مسافر باید از آیکون عجله دارم استفاده کند و رقمی بیشتر از حالت عادی پرداخت کند! این وضعیت که مسافران را در فشار و ناچاری قرار می‌دهد، منصفانه و اخلاقی نیست و باید اصلاح شود.
گلدره از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید