• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 7 اسفند 1401
کد مطلب : 186546
+
-

با عملیات جهادی پروژه‌ها زودتر به نتیجه می‌رسند


مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران:
امیدوارم نظیر پروژه‌های بزرگراه‌های شهید آوینی و شهیدنجفی‌رستگار که دسترسی‌های مردم را کوتاه‌تر می‌کند، هرچه زودتر در تهران به بهره‌برداری برسد.درحالی‌که ذائقه شهروندان به افتتاح‌های پروژه‌های بزرگ عادت کرده بود، مدتی ساختن پل، بزرگراه، رمپ و لوپ و دسترسی‌ها در تهران تعطیل شده بود و گلایه‌های مردم در این خصوص را می‌شنیدیم. پروژه شهید بروجردی با توجه به‌وجود معارضین با مشکلاتی مواجه شده که امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم. همچنین روی پروژه انتهای یادگار امام(ره) هم تأکید بسیاری وجود دارد و امیدواریم هر چه زودتر پایان بپذیرد. انتظار داریم با عملیات جهادی هرچه زودتر این پروژه‌ها به نتیجه برسد و شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم. می‌توانیم با کار درست و منطقی نشان بدهیم که انقلابی هستیم و امیدواریم به بهترین شکل خدمت‌رسانی به شهروندان ادامه پیدا کند. لازمه انقلابی بودن، انجام کار انقلابی و درست انجام دادن آن است. قطعا کار انقلابی می‌تواند برای مردم و کشور، سرمایه و نقطه قدرت و آسایش باشد.

بارقه‌ امید در دل اهالی جنوب شهر

جعفر بندی‌شربیانی، عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران: 
توجه به موضوعات جنوب تهران بر پایه عدالت و توزیع درست منابع در شهر تهران باید در دستور کار قرار گیرد. اکثر مشکلات، دغدغه‌ها و چالش‌ها در حوزه مدیریت شهری که مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند در جنوب تهران است؛ از این‌رو در شورای ششم تمرکز کاری خود را روی محلات جنوب تهران گذاشته‌ایم. دسترسی بزرگراه شهیدنواب به بزرگراه شهیدتندگویان نیز از گره‌های ترافیکی جنوب تهران است که باید عملیاتی شود. پل دسترسی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) تجهیز کارگاه شده و در حال انجام است و امید است سال آینده به بهره‌برداری برسد.
 
 بزرگراه شهید بروجردی؛ بهار 1402

عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: 
پروژه بزرگراه شهیدبروجردی پس از 16سال و با سطح 65درصدی در دستور کار مدیریت شهری جدید قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی قرارگاه خاتم ظرف یک سال، این پروژه به 90درصد پیشرفت رسید. با وجود اینکه قول داده بودیم در پایان سال‌جاری بخشی از این بزرگراه به بهره‌برداری برسد، اما به‌دلیل عدم‌تملک 15معارض نتوانستیم این پروژه را در زمان اعلام شده به بهره‌برداری برسانیم و ان‌شاءالله تا پایان سال‌جاری تملک 15معارض اشاره شده انجام شود و در بهار سال آینده فاز نخست پروژه شهیدبروجردی به بهره‌برداری برسد. پروژه یادگار امام نیز که پس از سال‌ها بلاتکلیفی در دستور کار قرار گرفت تا 2سال آینده به اتوبان شهید بروجردی متصل می‌شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید