• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 6 اسفند 1401
کد مطلب : 186440
+
-

با مردم/تبلیغات غیرعلمی و فریبکاری نیازمند برخورد قانونی است

شبانه‌روز از طریق اینترنت، پیامک و تلفن، تبلیغات متعددی با محوریت سلامتی و زیبایی دریافت می‌شود؛ مثلا پیامی با مضمون «به‌هیچ‌وجه کمردردتان را عمل جراحی نکنید»، «کمربندهای طبی فلان کشور کمردردتان را بدون جراحی بهبود می‌بخشد» یا «با امواج صوتی و حرارتی مادون قرمز کاملا خوب می‌شوید» و امثالهم مدام ارسال می‌شوند که مشخص است چاره‌ساز نیستند و چه‌بسا بی‌فایده و حتی برای برخی مضر باشند. جا دارد صحت و سقم این آگهی‌ها و مداخله در امور پزشکی و احتمال آسیب‌رسانی به جامعه، بررسی و آگهی‌کنندگان شناسایی شوند و در این خصوص توضیح دهند و چنانچه کارشان نادرست باشد، اعمال قانون شوند تا کسی جرأت نکند ادعای پزشک و دانشمند بودن داشته باشد.
علیمی از تهران

مسیرهای جدید برای دسترسی به قم، کهک و شهرری ایجاد شود
امکان ایجاد مسیرهای جدیدتر در مسیر قم به روستاهای کهک یا قم به مشهد و قم به شهر ری وجود دارد که احداث نشده است. به‌عنوان یک شهروند گاهی می‌بینم می‌توان مسیرهای بسیار نزدیک‌تری ساخت و کلی در وقت، بنزین و ترافیک صرفه‌جویی کرد. کارشناسان فن وارد عمل شده و احداث راه‌های جدید و کوتاه‌تر را در نقاط یادشده پیشنهاد دهند.
پروانه از قم

پیامک

قیمت هتل‌ها و مسافرخانه سر به فلک زده است
درحالی‌که همه افراد نیاز به مسافرت دارند امکان مسافرت از قشر متوسط سلب شده است تا چه رسد به اقشار کارگر و فقیر. کمترین ارقام برای رزرو هتل و مسافرخانه معمولی در اصفهان از توان اغلب مردم خارج است. چطور ممکن است یک خانواده 4نفره با حقوق و عیدی ناچیزی که دارد در هتل یا مسافرخانه اقامت کند. برای تعطیلات طولانی عید با توجه به اصالت اصفهانی و علاقه خانوادگی و نداشتن دوست و آشنا در آن شهر چه باید کنیم. با این وضعیت چکار کنیم؟
مقدم‌فرد از سمنان

سپردن کار به شرکت‌های چینی باعث ارتقای کیفیت راهسازی می‌شود
شرکت‌های مشاور و پیمانکاری راهسازی چینی جزو بهترین‌های دنیا هستند. چه خوب است که وزارت راه‌ و ترابری از توان آنها به‌خصوص مشاورین چینی در زمینه ارتقای کیفیت آسفالت جاده‌ها، خیابان‌ها استفاده و زمینه آموزش شرکت‌های پیمانکار داخلی را در این خصوص فراهم کند.
ابراهیمی از تهران




 

این خبر را به اشتراک بگذارید