• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 اسفند 1401
کد مطلب : 185955
+
-

امام زمان عج در وصیت‌نامه شهدا

شهید سیدحمید میرافضلی
و حال شما ‌ای سرور و آقا و مولای من! به حرمت آن لحظه‌ها و ثانیه‌های مقدسی که مخلصان در جبهه‌ها، شما را به‌صورت عینی مشاهده می‌کنند، قَسَم‌تان می‌دهیم که ما را شفاعت کنید.
 ما را به درگاه ایزد رحمان که لحظه‌ای روا مَدارد بر ما، آن ننگی را که تاریخ از کوفیان یاد می‌کند که حتی وحشت داریم از تصور آن و تکرار تجربه  تلخ آنها ...
و خدا روا ندارد به امت ما اینگونه زیستن را ... پس؛ شما‌ ای مولای من! یاری‌مان دهید بر ثبوت قدم در پیروی خالصانه از نایب برحق خود.

شهید علی صیاد شیرازی
پروردگارا! رفتن در دست توست. من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت، ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده‌ات بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

شهید شیرعلی سلطانی
اگر ریختن خون ناقابل من فرج مولایم امام زمان را نزدیک‌تر می‌کند پس‌ ای خمپاره‌ها خونم را بریزید. به امید دیدار در بهشت موعود، کنار دست امام حسین(ع) و همه خوبان عالم.

شهید علیرضا کریمی
من با قلبی روشن، خون خود را برای اسلام می‌ریزم و پیام می‌رسانم که با جاری شدن خون‌مان است که حکومت ما نورانی‌تر و به حکومت عدل صاحب‌الزمان (عج) متصل می‌شود. امیدوارم که حکومت ما زمینه‌ساز انقلاب امام مهدی(عج) باشد.

شهید علی منیف اشمر
مـولای‌ من‌! یـا  صاحب ‌ الزمان‌(عج‌)! چقدر آرزو داشتم‌ که‌ شهادتم‌ در مقابل‌ دیدگان‌ و وجود مبارک‌ شما باشد؛ ولی‌ طولانی‌ بودن‌ غیبت‌ شما و اشتیاق‌ من‌ به‌ مولا و سرورانم‌ و اجداد پاکت‌، موجب‌ شد که‌ نتوانم‌ بیش‌ از این‌ در انتظار بمانم‌. از خداوند می‌خواهم‌ که‌ با این‌ شهادت‌، اجر شهادت‌ در رکاب‌ شریف‌ شما را به‌ من‌ عطا فرماید.

شهید محمدتقی سالخورده
سلام بر محمد، سلام بر منتظری که منتظران زیادی در انتظار اویند، منتظری که منتظر است تا منتظرانش به‌خود آیند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید