• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 24 بهمن 1401
کد مطلب : 185485
+
-

نکته بازی/ الهلال را دیدید؟

فینال جام‌جهانی باشگاه‌ها به برتری 5بر 3رئال مادرید برابر الهلال عربستان انجامید و باعث شد کهکشانی‌ها یک جام دیگر هم به کلکسیون پر از افتخار خود اضافه کنند. نکته ویژه این بازی اما آن بود که نمایش الهلال، نسبت چندانی با یک تیم آسیایی نداشت و آنها در بخشی از دقایق بازی، هماورد قابل اعتنایی برای پرافتخارترین تیم اروپا به‌نظر می‌رسیدند. عجیب آنکه آمار پایانی مسابقه هم نشان داد رئال تنها 6فرصت گلزنی داشته که 5تا از آنها را وارد دروازه الهلال کرده است. طبیعتا چنین باختی برای نماینده عربستان «سرشکستگی» به همراه ندارد و آنها باید خوشحال باشند که در یک نبرد پایاپای، 3بار دروازه قوها را گشودند. البته از نظر آقای تاج، مهم این است که ما 2 تا به میله انگلیس زدیم... .

بگذار بقیه بگویند
علی فتح‌الله‌زاده روزهای سختی را در استقلال پشت سر می‌گذارد. به هر حال قراردادهای نجومی بسته شده و بدهی‌ها زیاد است، حواشی دیگری هم وجود دارد و طی روزهای گذشته شایعه تغییرات مدیریتی در باشگاه هم به گوش می‌‎رسیده است. همه اینها مدیرعامل آبی‌ها را خسته کرده است؛ تا جایی که در اتفاقی عجیب، روزنامه استقلال در تیتر اول خودش با فونت درشت به حاجی «خسته نباشید» گفته! این اتفاق شاید در شرایط عادی چندان جلب توجه نمی‌کرد اما نکته اینجاست که مدیرعامل استقلال، مدیرمسئول همین روزنامه هم هست. این یعنی خود فتح‌الله‌زاده در روزنامه خودش به‌خودش خداقوت گفته که به هر حال یک اتفاق نادر در سراسر جهان به‌شمار می‌آید! کاش جناب شوالیه اجازه می‌داد منابع مستقل این حرف را در مورد او بزنند تا ارزشش بیشتر باشد.

گلزنی شغل دوم شماست
شیخ دیاباته با دبل در آبادان به پرسپولیس کمک کرد بعد از 2هفته جهنمی صنعت نفت را شکست بدهد و نفسی چاق کند. مهاجم مالیایی پرسپولیس با این 2گل، شعله انتقادات از خودش را هم پایین کشید؛ به‌ویژه که او پیش‌تر موفق شده بود یک گل 3 امتیازی دیگر هم برابر مس کرمان بزند. دیاباته در مصاحبه‌ای گفته: «کار خاصی نکردم. گلزنی شغل من است.» خب البته حسن خلق شیخ همیشه قابل توجه بوده و او در این مورد هم خوب حرف زده است. فقط اینکه اظهارات او یک مشکل کوچک دارد؛ گلزنی شغل دوم شیخ به شمار می‌آید، شغل اول او در این سال‌ها «مصدومیت» بوده که در پرسپولیس هم به نحو احسن انجامش داده است. در حقیقت رسانه‌ها بیشتر از گل، تعداد روزهای سلامت شیخ را می‌شمارند!


 

این خبر را به اشتراک بگذارید