• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 بهمن 1401
کد مطلب : 184867
+
-

تانک منهدم شد

منچستریونایتد بدون کاسمیرو قرار است چه کند؟

تانک منهدم شد

کاسمیرو هافبک دفاعی سختگیر و قلدری است و گاهی خطای عمدی می‌کند یا عمدی کارت می‌گیرد اما کمتر پیش می‌آید که در یک بازی اخراج شود. او وقتی در رئال توپ می‌زد گفته بود بازیکنی که کارت زرد گرفته، باید بداند در ادامه مسابقه چگونه بازی کند تا اخراج نشود. این برزیلی 2‌بار با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شده که یکی از آنها در ال‌کلاسیکو و در دقایق پایانی بوده اما در بازی شنبه‌شب منچستریونایتد برای اولین‌بار در عمرش کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. حالا کاسمیرو 3‌بازی آینده مقابل لیدز (2بازی) و لسترسیتی را از دست داده که به‌نظر نمی‌رسد بازی‌های سختی باشد اما منچستر نشان داده بدون این بازیکن تیم ضعیف‌تری است.
    کاسمیرو مقابل کریستال‌پالاس به‌دلیل فشاردادن گلوی ویل هیوز پس از بازبینی صحنه توسط VAR برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد؛ ۴۹۷‌بازی، ۱۳۶‌کارت زرد، ۲کارت قرمز(دریافت ۲‌کارت زرد)، یک‌کارت قرمز مستقیم.
    منچستریونایتد می‌تواند به اخراج کاسمیرو اعتراض کند و اگر اعتراض آنها مورد قبول‌ اتحادیه قرار بگیرد، محرومیت لغو خواهد شد اما اگر اعتراض آنها ثبت نشود، کاسمیرو 4‌بازی را از دست خواهد داد. اتحادیه فوتبال انگلیس ممکن است محرومیت کاسمیرو را به 4 تا 6 بازی افزایش دهد!
    کریستال پالاس در این بازی 10شوت داشت که 8تای آنها پس از اخراج کاسمیرو در دقیقه70 بود. این نشان‌دهنده تأثیر کاسی روی تیم من‌یونایتد است.
    کاسمیرو از وقتی به یونایتد آمده، این تیم تنها در یک‌بازی بازنده بوده. در دیدار با آرسنال هم که باختند، او محروم بود. نرخ برد 70‌درصدی آنها با حضور او در ترکیب اصلی در مقایسه با غیبت او (57.1درصد) بالاتر است.
    رشفورد که در بازی قبلی برای اولین‌بار پس از جام جهانی در یک مسابقه موفق به گلزنی نشده بود، دوباره گلزنی را شروع کرد. رشفورد در 12‌بازی آخر خود در اولدترافورد؛ گلزنی به شریف، وستهام، استون ویلا، برنلی، ناتینگهام فارست‌، بورنموث، اورتون، چارلتون، منچسترسیتی، به ردینگ موفق نشد گل بزند، 2‌پاس‌گل مقابل ناتینگهام فارست و گلزنی به کریستال‌پالاس.
    مارکوس رشفورد در فصل 23-2022؛ 23بازی، 19گل، 8پاس‌گل.
    منچستریونایتد اکنون در 13‌بازی اخیر خود در اولدترافورد در تمامی رقابت‌ها پیروز شده که طولانی‌ترین روند آنها نیست چون از دسامبر2010 تا سپتامبر2011 آنها 20بازی خانگی پیاپی را با فرگوسن برده بودند.
    بازیکن اتریشی تازه‌وارد منچستر که قرضی از بایرن آمده، نخستین گلش را برای این تیم زد. از سال2021 تاکنون هیچ بازیکنی به‌اندازه سابیتزر در بوندس‌لیگا گل خارج از محوطه جریمه به ثمر نرسانده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :