• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 13 بهمن 1401
کد مطلب : 184711
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wjrxM
+
-

اجرای حکم اعدام محمد قبادلو متوقف شد

اجرای حکم اعدام محمد قبادلو متوقف شد

دیوان‌عالی کشور اعلام کرد که اجرای حکم اعدام محمد قبادلو به اتهام محاربه تا روشن شدن تکلیف پرونده دیگر او درباره قتل یکی از مأموران انتظامی، متوقف شده است.
به گزارش همشهری‌، محمد قبادلو جوانی است که از چندی قبل به اتهام قتل یکی از مأموران انتظامی دستگیر شده است. او متهم است هفتم آبان‌ماه امسال سوار بر یک دستگاه خودروی پیکان سفیدرنگ مأموران موتورسوار پلیس را زیر گرفته و ضمن مجروح کردن شماری از آنها یکی از مأموران به‌نام استوار فرید کرم‌پور را به شهادت رسانده است. او پس از محاکمه در دادگاه انقلاب اسلامی تهران به اتهام افسادفی‌الارض به اعدام محکوم شد. با وجود این او در پرونده دیگری که مربوط به رسیدگی به اتهام قتل مأمور پلیس بود روز ۱۹ آذر‌ماه در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد، اما دادگاه کیفری هنوز رأی خود را در این‌باره صادر نکرده است.
روز گذشته دیوان‌عالی کشور اعلام کرد: با نظر دیوان‌عالی کشور اجرای حکم اعدام محمد قبادلو در پرونده افسادفی‌الارض تا زمان رسیدگی به پرونده قتل عمد یکی از مأموران فراجا متوقف شد. اجرای حکم قصاص بر اجرای حکم افساد‌فی‌الارض تقدم دارد و تا بررسی پرونده قصاص شهید کرم‌پور در دیوان عالی، اجرای حکم افسادفی‌الارض متوقف شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید