• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 13 بهمن 1401
کد مطلب : 184644
+
-

آخر هفته خوش بگذره...

  
معمولا سینما رفتن یکی از تفریحات آخر هفته است که بیشتر خانواده‌ها هم اهلش هستند و به فراخور سلیقه و حالشان، فیلمی را انتخاب می‌کنند و دور هم می‌بینند. این هفته اما علاوه بر فیلم‌هایی که روی پرده هستند، جشنواره فیلم فجر هم به راه است و می‌توانید یکی، دو روز هیجان انگیز را با دیدن فیلم‌های جشنواره بگذرانید. اگر از قبل فکرش را کرده بودید و بلیت خریده‌اید که خوش‌به‌حالتان اما اگر همین حالا تصمیم گرفته‌اید فیلمی را در جشنواره تماشا کنید، چک کنید ببینید به‌صورت آنلاین برای کدام فیلم در سینماهای مردمی می‌توانید بلیت تهیه کنید.
   
آنهایی که اهل گیم و بازی‌های رایانه‌ای هستند، معمولا ترجیح می‌دهند به جای بیرون رفتن و تفریح و گردش، در خانه بمانند و   بازی کنند. اما ما پیشنهاد بهتری برایشان داریم. قرار است یک جشنواره بازی‌های یارانه‌ای این هفته در تهران برگزار شود که جوایزش یک میلیارد تومان است و به ۱۱۵نفر تعلق می‌گیرد. نفر اول فیفا و‌ای فوتبال ۱۰۰میلیون تومان و نفر اول بازی‌های موبایلی و ماشین سواری ۵۰میلیون تومان جایزه می‌گیرند. این مسابقات تا آخر بهمن برگزار می‌شود و مسابقه نهایی هم 5اسفند در سالن همایش‌های برج میلاد انجام خواهد شد. ثبت‌نام این مسابقات شروع شده و خیلی‌ها تا حالا برای شرکت در این مسابقه‌ها ثبت‌نام کرده‌اند. شما هم اگر علاقه‌مندید، سریع ثبت‌نام کنید و این هفته به جای ماندن در خانه، بروید برج میلاد و در سوله‌های نمایشگاهی آنجا مسابقه بدهید، شاید برنده شدید.
   
همزمان با شروع دهه مبارک فجر، برنامه‌های تفریحی در شهر تهران هم برگزار می‌شود که می‌توانید آخر هفته‌تان را با یکی از این برنامه‌ها پر‌کنید. نمونه‌اش برپایی تورهای گردشگری نیم‌روزه در تهران است که هدفش آشنایی مردم به‌ویژه جوان‌تر‌ها با مکان رویدادهای گردشگری انقلاب است؛ هم یک جور گردش در شهر است و هم آشنایی با تاریخ که می‌تواند حسابی جذاب باشد. اگر علاقه‌مندید که با این تورها یک سفر نیم‌روزه در پایتخت داشته باشید، به سامانه جامع گردشگری شهرتهران به نشانی Visit.tehran.ir بروید و ثبت‌نام کنید.
   
خبرها حکایت می‌کنند که قرار است پنجشنبه و جمعه دوباره تهران برفی شود و چه تفریحی بهتر از برف بازی؟ پیشنهاد می‌کنیم در این تعطیلات آخر هفته سری به ارتفاعات تهران مثل توچال، دیزین یا آبعلی بزنید و لذت برف بازی و تیوپ سواری را تجربه کنید. اگر هم اهل اسکی  هستید، می‌توانید در پیست اسکی همین مناطق، اسکی کنید که هم ورزش است و هم تفریح. فقط یادتان باشد لباس گرم بپوشید و مجهز بروید تا سرمای هوا تعطیلاتتان را خراب نکند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :
خوش بگذره
خوش بگذره
خوش بگذره
خوش بگذره