• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 10 بهمن 1401
کد مطلب : 184380
+
-

گرسنه‌ها در بازار

مالک تازه به دوران رسیده چلسی همه بازیکنان را می‌خواهد

تاد بولی بدتر از آبراموویچ شهوت خرید بازیکن دارد. مالک آمریکایی چلسی حتی به اخراج سرمربی علاقه‌مند است. او حتی یک فصل هم برای یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال جهان صبر نکرد و توماس توخل را به خانه فرستاد. از وقتی که بولی مالک چلسی شده، 20 بازیکن و یک سرمربی به خدمت گرفته و نزدیک 600میلیون پوند هزینه کرده است. با این‌حال تیمش نتیجه نمی‌گیرد. او علاقه زیادی به خرید وینگر و مدافع وسط دارد. تازه‌ترین بازیکنی که آبی‌پوش شده، مالو گوستو، مدافع راست لیون است که او هم قراردادی بلندمدت امضا کرده اما تا پایان فصل به‌صورت قرضی در فرانسه به فوتبالش ادامه می‌دهد. گوستو بیستمین بازیکنی است که از آغاز تابستان ۲۰۲۲ برای باشگاه چلسی جذب شده است. او در حالی خریداری شده که چلسی در این پست آسپلیکوئتای کاپیتان را دارد و همچنین ریس جیمز ملی‌پوش را. آبی‌ها تنها در زمستان بیش از ۱۹۰‌میلیون پوند برای خرید بازیکن هزینه کرده‌اند.
چلسی از خرید انزو فرناندس هم هنوز منصرف نشده. پدیده جام جهانی ممکن است پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از بنفیکا جذب شود. پیشنهاد جدید حدود 100میلیون یورو و با حضور بازیکنانی در قرارداد برای معاوضه ارائه خواهد شد. پیشنهاد قبلی چلسی برای انزو 90‌میلیون یورو به‌علاوه زیاش به‌طور دائم و داترو فوفانا و آندری سانتوس به‌صورت قرضی بود که بنفیکا نپذیرفت. باشگاه پرتغالی امیدوار است بند فسخ این بازیکن را از 120‌میلیون به 150‌میلیون یورو افزایش دهد و درصورتی که این هافبک تا تابستان در تیم بماند مبلغ 2‌میلیون یورو به او به‌عنوان غرامت بپردازد.
مویسس کایسدو هم هست. بازیکن اکوادوری برایتون درخواست جدایی داده و به تمرینات نمی‌رود. آرسنال پیشنهاد 60میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه کرده که مورد پذیرش قرار نگرفته. چلسی هم او را می‌خواهد اما بعید است باشگاهی حاضر باشد برای چنین بازیکنی 90میلیون پوند یا 100میلیون یورو هزینه کند. از اسپانیا هم خبر رسیده که سران چلسی وضعیت الکس گارسیا هافبک خیرونا را از نزدیک زیرنظر دارند. حکیم زیاش، کای هاورتس، پولیسیک و اوبامیانگ به‌زودی به فروش می‌رسند یا معاوضه می‌شوند. کانته و جورجینیو قراردادشان در پایان فصل به اتمام می‌رسد و بعید است تمدید کنند. معلوم نیست در آشفته‌بازار باشگاه چلسی چه خبر است!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید