• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 9 بهمن 1401
کد مطلب : 184266
+
-

نقل قول خبر/اهتزاز پرچم ایران در آمریکای‌لاتین


حمزه علی کاویانی-جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش:
ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری‌اسلامی ایران با حضور در غرب آمریکای‌لاتین، پرچم ایران را دراین منطقه به اهتزاز درآورده است و در شمال اقیانوس هند نیز ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور قدرتمندانه‌ای دارند.

 در حوادث اخیر جای احزاب خالی بود

احمد وحیدی- وزیر کشور: در بحث اغتشاشات اخیر واقعا جای احزاب خالی بود. اگر حزبی در این شرایط موضع خود را مشخص نکند عملکرد حزب را تضعیف می‌کند. حزب صرفا برای کسب قدرت نیست بلکه برای توسعه و پیشرفت کشور است.

اتفاقات سفارت آذربایجان به‌سرعت مدیریت شد

رسول موسوی-دستیار وزیر امور خارجه: اتفاقی که در سفارت آذربایجان افتاد و هیچ‌چیز جز انگیزه شخصی پشت آن نبود و می‌توانست برای کشور پرهزینه شود. به سرعت مدیریت شد. سرعت عمل قابل تحسین همه دست‌اندرکاران از بالاترین سطح تا وزارت خارجه، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران... و صداوسیما تمام ماجرا را روشن کرد.

تأیید لایحه الحاق ایران به شانگهای

طحان نظیف-سخنگوی شورای نگهبان: لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای که در مرحله قبل با ابهامات و اشکالاتی مواجه شده بود، پس از انجام اصلاحات در مجلس و بررسی مجدد در شورای نگهبان، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید