• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 8 بهمن 1401
کد مطلب : 184175
+
-

نخستین دارالقرآن ویژه بانوان

خبرنامه
نخستین دارالقرآن ویژه بانوان

آن دست از بانوانی که دنبال فضایی برای یادگیری تخصصی قرآن می‌گشتند تا دهه‌ فجر منتظر خبرهای خوب در منطقه۱۹ باشند؛ چراکه نخستین ساختمان اختصاصی برای فعالیت قرآنی در بوستان بانوان منطقه ۱۹ در حال راه‌اندازی است تا به این نیاز مهم بانوان مناطق جنوبی شهر پاسخ بدهد.
در جلسه شورای‌عالی قرآن منطقه ۱۹ که چندی پیش با حضور دبیر شورای‌عالی قرآن شهرداری تهران، فعالان قرآنی منطقه، شهردار منطقه و اعضای شورا برگزار شد، مسائل و مشکلات موجود در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت و با پیشنهاد معاون اجتماعی شهردار منطقه، تصمیمات لازم برای راه‌اندازی نخستین ساختمان اختصاصی فعالیت قرآنی در بوستان بانوان و همچنین بهره‌برداری از آن در ایام‌الله دهه فجر اتخاذ شده است.
در این ساختمان قرار است با تمرکز روی موضوع سبک زندگی اسلامی و قرآنی به آموزش مباحث قرآنی در محورهای مختلف برای گروه‌های سنی کودک تا بزرگسال پرداخته شود.
شهردار منطقه۱۹ گفت: بهره‌گیری از آموزش‌های قرآنی در مدارس و فعالیت کانون‌های قرآنی محله‌ها مورد تأکید و قرار است معاون فرهنگی آموزش و پرورش موضوع را در دستور کار قرار دهد و گزارش‌های اجرایی را در جلسه‌های مستمر شورا ارائه کند. قرار است فعالیت کانون‌های قرآنی محله‌ها نیز مضاعف شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید