• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 8 بهمن 1401
کد مطلب : 184121
+
-

ارتقای ایمنی و نوسازی تجهیزات ترافیکی پایتخت

در دیدار مدیران حمل‌ونقلی تهران از کارخانه سازنده تجهیزات ترافیکی، اعلام شد

مدیرکل حمل‌ونقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه معاونان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌های مناطق بیست‌ودوگانه از کارخانه سازنده تجهیزات ترافیکی دیدن کردند.
به گزارش همشهری، مهدی گلشنی در جریان این بازدید گفت: شرکت «نوین عرف شهریار» بعد از سال‌ها دوری از فضای اجرایی و توقف فعالیت‌های خود با مدیریت جدید توانسته است حرکت جدی و جدیدی را شروع کند که بتواند در حوزه تجهیزات ترافیکی، اقدامات مؤثری را در رقابت با دیگر سازندگانی که فعالیت مشابهی دارند، انجام دهد.
گلشنی گفت: این مجموعه که قبلا تحت عنوان شرکت عرف ایران فعالیت می‌کرد، از سابقه درخشانی برخوردار است. ظرفیت‌ها و امکانات مناسبی از سال‌های گذشته در این شرکت و کارخانه آن فراهم است که امیدواریم بتوانیم از این توانمندی‌ها به بهترین شکل ممکن برای مدیریت و ایمنی ترافیک بهره بگیریم. او خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری به شهروندان در زمینه ترافیک و نگهداشت تجهیزات ترافیکی ارائه کنیم، طبیعتا باید از شرکت‌هایی که از توانایی بالایی در این زمینه برخوردارند، حمایت کنیم تا سطح کیفی و کمی خدمات خود را به حد استاندارد برسانیم.
شرکت عرف ایران، نخستین و تنها شرکتی بود که توسط مهندسان و کارشناسان زبده و خبره شهرداری تهران با هدف نظم‌بخشی به ترافیک از طریق تولید بهینه علائم راهنمایی و فنی در سال۱۳۷۱ تأسیس شد و پس از ١٧سال تلاش، در سال١٣٨٨ و در اجرای برنامه چهارم به بخش خصوصی واگذار شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید