• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 6 بهمن 1401
کد مطلب : 184021
+
-

عدد خبر/16 تقاطع

مدیر مرکز کنترل ترافیک تهران گفت: با همکاری انجمن نابینایان، بهزیستی و معاونت شهرسازی در قالب طرح بهسازی معابر برای عبور ایمن نابینایان، ۱۶تقاطع نابینایان را با انجمن نابینایان و بهزیستی شناسایی کردیم که این تقاطع‌ها به سیستم آلارم صوتی مجهز شدند. حمید برادران ادامه داد: هنگام سبز شدن چراغ، آلارم پخش می‌شود و تا نزدیک شدن به زمان پایان سرعت پخش آلارم بیشتر برای نابینایان تکرار می‌شود.

20000 مخزن زباله
رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: راه‌اندازی نرم‌افزار کاربردی جامع جمع‌آوری پسماند خشک، اجرای طرح تحول در نحوه رفت و روب معابر و بزرگراه‌ها، اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی(موش)، زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب و همچنین بازسازی ۲۰هزار مخزن و زیرمخزنی از برنامه‌های این سازمان در طرح بهاران خدمت است. اهتمام ویژه به رفت و روب، جمع‌آوری پسماند، لایروبی انهار و کانال‌ها و نصب رومخزنی در معابر اصلی، بخشی از برنامه‌های کاری است که با نظرسنجی از شهروندان مورد تأکید قرار گرفت.

200 غرفه
فاطمه تنهایی، شهردار منطقه ۸ گفت: بساط‌گستران، دستفروشان و زنان سرپرست خانوار در فضایی به مساحت هزار مترمربع در غرف پنجشنبه بازار منطقه 8ساماندهی شدند. هدایت و ساماندهی دستفروشان و تمرکز آنها در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع انجام گرفته و شهروندان محله کرمان می‌توانند هر پنجشنبه در ۲۰۰ غرفه نیاز‌های خود را مرتفع کنند. روزبازار منطقه۸ تهران هر پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ تا۱۸ در خیابان کرمان، تقاطع گلبرگ برپا می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید