• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 5 بهمن 1401
کد مطلب : 183868
+
-

نکته بازی/ یکی دیگر از علایق بچگی!

حامد پاکدل یکی از بازیکنانی بود که از مدت‌ها قبل شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس به گوش می‌رسید. نهایتا هم او از این تیم جدا شد و خیلی بی‌سروصدا به تراکتور پیوست. پاکدل البته در مقاطعی ارزش‌های خودش را نشان داد و برای پرسپولیس گل هم زد، اما در فصل جاری به ندرت مورد استفاده قرار گرفت و جایی در برنامه‌های تاکتیکی یحیی گل‌محمدی نداشت. جالب اینجاست که او زمان درخشش در آلومینیوم و وقتی بحث حضورش در تیم‌های مدعی داغ بود، هم با استوک قرمز و آبی به پرسپولیس و استقلال چراغ سبز نشان می‌داد و هم سوار بر تراکتور، به نوعی دنبال جلب توجه آن تیم بود. حالا و بعد از حضور نه‌چندان پربار در پرسپولیس، نوبت به پوشیدن پیراهن تراکتور، یکی دیگر از علایق قدیمی آقا حامد رسیده است!

خب، تکلیف روشن شد
تیم بحران‌زده نفت مسجدسلیمان با سومین سرمربی‌اش در این فصل هم آشنا شد. بعد از رضا مهاجری، ابراهیم اشکش هم از نیمکت طلایی‌پوشان کنار رفت تا نوبت به رضا عنایتی برسد که هدایت تیم قعرنشین لیگ برتر را برعهده بگیرد. عنایتی بعد از معارفه گفته: «همه وضعیت نفت مسجدسلیمان را می‌دانند و معلوم است که به یک معجزه نیاز داریم.» خب، همین اول کار تکلیف روشن شد و فهمیدیم اگر نفت به دسته پایین‌تر سقوط کند، هیچ اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده است، اما اگر این تیم در لیگ برتر بماند، رضا عنایتی «معجزه‌گر» است و کار غیرممکن را ممکن کرده! حتما وضعیت نماینده مسجدسلیمان با 11امتیاز از 16بازی بد است، اما شما که بقا را در حد معجزه می‌بینی، اساسا چرا چنین پیشنهادی را قبول می‌کنی؟

چشم‌مان آب نمی‌خورد
لوکادیا آذرماه قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرده و رفته، حالا در بهمن‌ماه محمد محمدی، مدیر ورزشی سرخپوشان پیرامون شکایت از این بازیکن گفته: «بخش حقوقی و روابط بین‌الملل یک‌سری مستندات را آماده می‌کنند و به محض اینکه آماده شد این کار هم آغاز می‌شود.» روشن نیست 2ماه است دوستان دنبال چه مستنداتی می‌گردند که هنوز آماده نشده. اگر قرار بود از مکان زندگی دوران کودکی لوکادیا هم استشهاد محلی تهیه کنید، تا الان فرصت کافی برای این کار وجود داشت! شرایط طوری است که زیاد چشم‌مان آب نمی‌خورد شکایت قرص و محکمی از لوکادیا صورت بگیرد و به نتیجه برسد. گویا خود مدیران پرسپولیس هم در این زمینه چندان خوش‌بین نیستند، وگرنه این همه تعلل و لحن سست دوستان، توجیه دیگری ندارد.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید