• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 4 بهمن 1401
کد مطلب : 183834
+
-

با مردم/نام فرد ارسال‌کننده وجه در پیامک‌های بانکی درج شود

 در پیامک‌های بانکی واریز و انتقال وجه، نام فرستنده ذکر نمی‌شود و تنها شماره کارت و یا شماره حساب شخص فرستنده درج می‌شود. بارها اتفاق افتاده که برای آگاه شدن از هویت شخص واریز‌کننده، مجبور به تماس تلفنی و یا ارسال پیامک شده‌ام. بهتر است نام شخص فرستنده ذکر شود تا مشکل گیرندگان پیامک، خصوصا افرادی که شغل آزاد دارند و تعداد پیامک‌های واریز و انتقال پولشان بالاست حل شود.
هومن از تهران

کمبود خودرو راهنمایی و رانندگی در کمالشهر
مدت‌هاست که کمالشهر از بافت قدیمی خود درآمده و تقریبا شهر پرجمعیتی شده است. مسلما با بالا رفتن جمعیت ساکن در این شهر تعداد خودروهایی که به‌طور مرتب در حال تردد هستند هم افزایش پیدا کرده است. متأسفانه ماشین پلیسی برای اخطار به رانندگان خاطی و یا کنترل ترافیک سر چهارراه‌ها وجود ندارد. این مسئله باعث شده تا کوچک‌ترین تصادفی به درگیری و زد‌وخورد منجر شود. از مسئولان نیروی انتظامی درخواست داریم تا تعدادی ماشین گشت‌زنی پلیس برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر درنظر بگیرند.
خلج از کمالشهر

اجازه دهند بورس هم رشد کند
دلار و سکه پرشتاب رشد می‌کنند و بورس همچنان در جا می‌زند. امثال من که با اعتماد به مسئولان وارد بورس شده‌ام، هنوز هم امید داریم که سرمایه‌مان نابود نشده باشد و حداقل بتوانیم عین پولمان را - هرچند که امروز از ارزش آن کم شده -به دست آوریم. تقاضا می‌کنیم جلوی کندی حرکت رشد بورس را بگیرند و بگذارند بورس کار خودش را بکند.
والی از کرمان

توزیع کالابرگ مشکلی را حل نمی‌کند

 مسئولان یک‌بار می‌گویند که کالا‌برگ درصورت استقبال مردم توزیع می‌شود و بار دیگر می‌گویند که تا پایان سال‌جاری اقدام به توزیع آن می‌کنند آن هم با نرخ شهریور‌ماه! همه ما می‌دانیم که چنین چیزی غیرممکن است هیچ تولید‌کننده و فروشنده‌ای حاضر نیست تا کالای امروز را به قیمت شهریور ماه تولید کند یا به فروش برساند. این قبیل تصمیمات و گفته‌ها نه‌تنها هیچ سودی ندارد بلکه باعث التهاب بیشتر بازار و بلاتکلیفی مردم می‌شود.
ضیاءالدین از تهران

مسئولان طرحی برای اجاره‌بها ارائه ندهند
سال گذشته مسئولان برای کنترل بازار مسکن در زمینه رهن و اجاره، اقدام به ارائه طرح کردند که نه‌تنها کمکی به کنترل و ثبات قیمت‌ها در این حوزه نکرد بلکه بیشتر به التهاب آن دامن زد. متأسفانه طرح‌های مسئولان تا حالا باعث کنترل بازار مسکن نشده و بیشتر مالک و مستأجر را رودرروی هم قرار داده است. خواهشمندیم اگر طرح جامع و قابل‌اجرایی ندارند در این حوزه ورود نکنند تا اوضاع از اینکه هست خراب‌تر نشود.
 ناصری از کرج

سایت مسافرتی پیگیر مطالبات مشتریانش نیست
چند وقت پیش از یک سایت بلیت خریداری کردم. چند روز بعد از آن پرواز از طرف ایرلاین کنسل شد. با سایت پشتیبانی برای استرداد وجه تماس گرفتم. مرا به آژانسی که بلیت را صادر کرده بود ارجاع دادند. آژانس هم مدعی بود که هنوز تأییدیه‌ای از هواپیمایی برای کنسل شدن پرواز دریافت نکرده است. با سازمان هواپیمایی تماس گرفتم آنها هم می‌گویند که این مشکل مربوط به ما نیست و آژانس موظف است حداکثر تا 48ساعت بعد از کنسل شدن پرواز، وجه را به مشتریان مسترد کند. در این میان سایت مذکور که به‌عنوان واسطه عمل می‌کند می‌بایست مسئولیت رفع این مشکل را برعهده بگیرد نه اینکه مشتری را سردرگم کند و به سازمان‌های دیگر پاس بدهد.
خدامی از تهران

قیمت ماکارونی در سوپرمارکت‌های اینترنتی رو به افزایش است

 با گران شدن قیمت برنج، بسیاری از خانواده‌های پرجمعیت به مصرف ماکارونی رو‌آورده‌اند. متأسفانه به‌تازگی شاهد افزایش نرخ بی‌رویه ماکارونی در سوپرمارکت‌های اینترنتی هستیم. جالب اینجاست که این ماده غذایی داخل کشور تولید می‌شود و تعداد زیادی از کارخانجات به تهیه و تولید آن مشغولند. با این اوصاف سؤال این است که دلیل این افزایش قیمت چیست و چرا نظارت دقیق و درستی بر قیمت‌گذاری آن نمی‌شود؟
سلمانی از اصفهان

پله‌برقی پل عابر متروی نوبنیاد نیاز به تعمیر دارد
درست مقابل ایستگاه متروی نوبنیاد یک پل‌ هوایی وجود دارد که مدتی است پله‌برقی آن از کار افتاده است. با توجه به ارتفاع این پل و تعداد زیاد پله‌های ثابت آن، بالا و پایین رفتن از آنها خصوصا برای افراد سالمند و کودکان بسیار مشکل است. از طرفی ایستگاه مترو کنار اتوبان قرار دارد و عملا راهی جز استفاده از پل‌ عابر نیست. با توجه به پرتردد بودن این پل خواهشمندیم هر چه زودتر پله‌برقی آن تعمیر و راه‌اندازی شود.
نوری از تهران

علت کاهش یارانه شیر‌خشک و داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج در لایحه بودجه سال1402چیست؟
به تازگی در خبرها خواندم رئیس سازمان غذا‌و‌دارو اعلام کرده که بودجه یارانه شیر‌خشک و داروهای بیماری‌های صعب‌العلاج در بودجه پیشنهادی سال1402دولت به مجلس به‌شدت کاهش یافته است. واقعا دلیل این کاهش بودجه چیست؟ این دو قلم از اقلام ضروری و مورد‌نیاز بخش بزرگی از جامعه هستند. بهتر بود این کاهش بودجه برای سازمان‌ها و یا اقلام کمتر ضروری لحاظ شود.
فرشید از گلشهر







 

این خبر را به اشتراک بگذارید