• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 29 دی 1401
کد مطلب : 183329
+
-

با مردم/شبکه فاضلاب اهواز نیازمند رسیدگی فوری است

 به‌رغم اینکه اقداماتی برای اصلاح شبکه فاضلاب شهرستان اهواز انجام شده است اما هنوز مشکل اصلی پابرجاست و با یک بارندگی سطح شهر مملو از آب شده و عبور و مرور را برای عابرین و خودروها سخت می‌کند.از مسئولان درخواست داریم تا به انجام این پروژه سرعت دهند.
آباده‌ای از اهواز

 رقم حق‌الزحمه دریافتی بنگاه‌های معاملات ملکی نجومی شده است
از یک طرف شاهد بالا رفتن بی‌حساب و کتاب قیمت مسکن چه برای خرید و فروش و چه برای اجاره هستیم و از طرفی بنگاه‌های معاملات ملکی نرخ حق‌الزحمه‌شان را پا‌به‌پای این افزایش قیمت بی‌مورد بالا می‌برند.سؤال من این است که مگر این دفاتر جز معرفی ملک و عقد قرارداد چه کار ویژه‌ای انجام می‌دهند که توقع دریافت دستمزدهای نجومی را دارند؟
عطایی از تهران

طرح توسعه بیمارستان امام‌خمینی(ره) در محدوده باقرخان دوباره کارشناسی شود
 من یکی از ساکنان خیابان باقرخان‌شرقی هستم که بیمارستان امام خمینی(ره) در ضلع شمالی آن واقع شده است. مدت‌هاست که به‌علت تردد بیماران و همراهانشان این خیابان تبدیل به پارکینگ خودروها شده است.دغدغه جدید اهالی این خیابان این است که طرح توسعه بیمارستان از 1200تختخواب به 2500تختخواب تأیید شده و قرار است اجرایی شود. این در حالی است که هیچ راهکار و تمهیدی برای رفع مشکلات فعلی اندیشیده نشده و با اجرای این طرح قطعا این مشکلات چند برابر خواهد شد. از مسئولان شهرداری منطقه و سایر نهادهای مسئول درخواست داریم تا این طرح را بازبینی کنند و در صورت امکان حل مشکلات فعلی و چاره‌اندیشی برای رفع مشکلاتی که با اجرای این طرح در آینده ایجاد خواهد شد، دست به اجرایی کردن آن بزنند.
شاهرخ از باقرخان

پیامک
شرط ضامن و سند ملکی برای دریافت وام حذف شود

اکثر افرادی که خواهان دریافت وام‌های 30 تا 100 میلیون تومان هستند مستأجر و کم درآمدند و کار دولتی و رسمی هم ندارند شرط گرو سند ملکی و معرفی ضامن از طرف این افراد به بانک برای دریافت وام، اگرنگوییم غیرممکن اما بسیار سخت است. خواهشمندیم مسئولان این شروط را حداقل برای وام‌هایی با این ارقام حذف کنند.
کشتیرانی از تهران

صندلی‌های اتوبوس‌ها نیمکتی شود
 با توجه به فاصله‌ای که بین صندلی‌های اتوبوس‌های درون شهری وجود دارد تعویض صندلی‌های فعلی با صندلی‌های نیمکتی بخشی از مشکل مسافران را حل می‌کند و تعداد بیشتری از آنها می‌توانند در طول مسیر که گاهی اوقات بسیار هم طولانی است بنشینند و طبیعتا تعداد بیشتری از افراد می‌توانند از فضای خالی اتوبوس استفاده کنند.
محرابی از تهران

آموزش‌های مهارت‌های زندگی از دوره ابتدایی تدریس شود
در بسیاری از کشورهای پیشرفته مثل ژاپن بچه‌ها از دوره دبستان با مهارت‌هایی مثل نظافت کلاس‌ها و محیط مدرسه، کمک در آماده‌سازی‌ غذا، شستن لباس و... آشنا می‌شوند. یقینا آموزش از سنین پایین بسیار تأثیرگذار و مؤثر است. جا دارد مسئولان نظام آموزشی ما با گنجاندن این قبیل آموزش‌ها به‌عنوان یک واحد درسی، بچه‌ها را با مهارت‌های زندگی آشنا کنند.
یحیی‌پور از تهران

پیام
ادارات دولتی که لباس فرم ندارند هزینه خرید لباس را برای کارکنانشان واریز کنند

 در بسیاری از ادارات کارکنان موظف به پوشیدن لباس فرم هستند و بابت این موضوع هر سال 2بار هزینه خرید لباس دریافت می‌کنند. درحالی‌که در برخی ادارات و شرکت‌های دولتی یا نیمه‌دولتی لباس فرمی تعریف و درنظر گرفته نشده و کارکنان مطابق میل و سلیقه خود و البته مطابق با قانون لباس می‌پوشند. پیشنهاد من این است که این قبیل ادارات هم مبلغی را به‌طور سالانه برای کارکنانشان برای تهیه و خرید لباس واریز کنند تا تبعیضی در میان نباشد.
الهام از تهران

جدول‌گذاری وسط خیابان جمالزاده دردسر‌ساز شده است
مدتی قبل در میان خیابان جمالزاده(حدفاصل خیابان دکتر قریب و خیابان جمالزاده) جداولی با ارتفاع حدودا یک متر قرار داده شده بود که چهار طرف آن تبدیل به پارکینگ خودروها شده و عبور ومرور را برای ساکنان محل سخت کرده بود به‌طوری که گاهی قادر به بیرون آوردن خودرو خود از پارکینگ منزلمان نبودیم. با جمع کردن استشهاد و پیگیری‌های مداوم از شهرداری منطقه، این جداول برداشته شدند. متأسفانه و در کمال تعجب شاهد قرار دادن مجدد این جداول در خیابان هستیم.علت این کار چیست؟ چرا به‌رغم مشکلات و دردسرهایی که با این اقدام به‌وجود آمده دوباره این جدول‌گذاری انجام شده است؟
محجوبی از تهران

بخش آشپزی و سرگرمی به روزنامه اضافه شود
در دوره‌های گذشته چاپ روزنامه همشهری، صفحاتی به آموزش آشپزی اختصاص داشت که اتفاقا طرفداران زیادی هم داشت. چرا بخشی از صفحات روزنامه را به آموزش آشپزی، خیاطی یا مطالب سرگرم‌کننده و مفید دیگر اختصاص نمی‌دهید؟
شروینی از تهران







 

این خبر را به اشتراک بگذارید