• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 29 دی 1401
کد مطلب : 183313
+
-

1000 اتوبوس به تهران تحویل داده می‌شود

وزیرکشور: از کارخانه‌های خودروسازی داخلی خواستیم تا سریع‌تر به تعهدات خود عمل‌ کنند

‌خبر
1000 اتوبوس به تهران تحویل داده می‌شود

بنا بر توافق و قرارداد‌های میان شهرداری تهران و دولت، بخشی از نیاز شبکه حمل‌ونقل عمومی تهران در بخش اتوبوسرانی با ورود اتوبوس‌های جدید به‌دست می‌آید، اما تعداد اتوبوس‌های موردنیاز هنوز تامین نشده است.
به گزارش همشهری، وزیر کشور در پایان جلسه هیأت دولت در پاسخ به سؤالی درباره اینکه اتوبوس‌های موردنیاز شهر تهران دیر شماره‌گذاری می‌شود و تعدادی که گفته شده بود هم، هنوز تحویل داده نشده است، گفت: « با همت عزیزان ما در وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و شهرداری تهران، اتوبوس‌های مناسبی آماده بهره‌برداری شده است. شماره‌گذاری این اتوبوس‌ها به سرعت صورت خواهد گرفت.»
احمد وحیدی افزود: «به این دلیل که اتوبوس‌ها از منابع داخلی تامین شده، کارخانه‌های خودروسازی دوباره به فعالیت بازگشته‌اند و این خود دستاورد مهمی است اما ممکن است این کارخانه‌ها در انجام تعهد خودشان مدتی تأخیر داشته باشند. از آنها خواسته‌ایم که زودتر به تعهد خود عمل کنند.»
او درباره آمار اتوبوس‌هایی که تحویل داده می‌شود نیز گفت:« باتوجه به قول شرکت‌هایی که با ما قرارداد دارند و قول داده‌اند که زمان تحویل را جلو بیندازند، تا آخر سال بیش از هزار دستگاه تحویل داده خواهد شد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید