• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 28 دی 1401
کد مطلب : 183164
+
-

صدرنشینان در میادین سخت

 پاس گرگان که سال پیش به‌عنوان تیم هشتم به پلی‌آف لیگ برتر والیبال صعود کرد این فصل یکی از مدعیان است. آنها تا امروز و قبل از بازی‌های هفته نوزدهم، با 11پیروزی و 32امتیاز در رده چهارم جدول هستند. همین جایگاه است که بازی امروز آنها با پیکان را حساس کرده و همه منتظرند ببینند گرگانی‌ها می‌توانند در شهرشان از تیم تهرانی امتیاز بگیرند. پیکان تیم دوم فصل پیش و قهرمان جام باشگاه‌های آسیا با لبنیات هراز آمل صدرنشین، هم‌امتیاز است ولی به‌خاطر 2برد کمتر در رده دوم قرار گرفته. هراز از 15برد 41امتیاز دارد ولی پیکان در 13پیروزی به این امتیاز رسیده است. اگر پاس در بازی امروز به پیروزی برسد، در همان حالت می‌تواند در همان رده چهارم بماند ولی شکست پیکان می‌تواند جایگاه دوم را از تیم بگیرد. چرا که شهداب یزد با همان تعداد پیروزی در رده سوم است. همین حساسیت‌هاست که نگاه‌ها را متوجه بازی پاس و پیکان کرده است. هفته پیش بازیکن خارجی پیکان، رافائل فارینای لهستانی خوش درخشید و پیمان اکبری، سرمربی پیکان گفت که این بازیکن مهره مطمئن تیمش شده است. در تیم پاس هم چند هفته‌ای است که امین اسماعیل‌نژاد به روزهای اوجش برگشته و دلیل اصلی پیروزی‌های تیمش شده است. اسماعیل‌نژادی که اول فصل تلاش کرد پیراهن پیکان را بپوشد حالا امروز باید مقابل این تیم قرار بگیرد.
شهداب و آمل هم مثل پیکان این هفته خارج از خانه بازی دارند. آمل باید در مریوان با راه‌یاب ملل بازی کند. تیم آملی هر چند در دور برگشت متزلزل نشان داده و حتی هفته پیش مقابل سایپا تیم سیزدهم جدول هم به سختی و در بازی 5سته به پیروزی رسید اما در دور رفت به‌قدری امتیاز جمع کرده است که فعلا در صدر بماند. آنها امروز باید مقابل مریوانی بازی کنند که در رده یازدهم جدول هستند. شهداب هم در تهران مهمان سایپا است. به ظاهر یزدی‌ها کار سختی ندارند اما سایپا هفته پیش تا مرز پیروزی پیش رفت و بعید نیست امروز کار شهداب را سخت کند.
در دیگر بازی‌های این هفته ایفاسرام میزبان شهرداری گنبد است و فولاد سیرجان میزبان شهرداری ارومیه. هورسان در رامسر با گیتی‌پسند بازی می‌کند و نیان الکترونیک در مشهد با مس رفسنجان.

روز انتقام گرگانی‌ها
تهران امروز میزبان بازی برگشت تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در لیگ باشگاه‌های غرب آسیاست. بازی رفت را الریاضی در بیروت 81 بر 74 برد و امروز گرگانی‌ها به فکر انتقام هستند. لبنانی‌ها وائل اراکچی ستاره تیم‌شان را ندارند و این بهترین فرصت برای تیم ایرانی است که با یک پیروزی دیگر شرایط صعودش را قطعی کند. هرچند الریاضی بازیکن جدید آمریکایی گرفته و امروز باید دید این بازیکن چقدر می‌تواند در بازی این تیم تأثیر‌گذار باشد. شهرداری با شکست دور رفت مقابل الریاضی و با 2 پیروزی مقابل نفت عراق و الکرامه سوریه تا دیروز صدرنشین گروه B بود. بازی امروز ساعت 18 در سالن بسکتبال آزادی برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید