• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 27 دی 1401
کد مطلب : 183116
+
-

2روایت در پرونده گروگانگیری

تحقیقات برای رازگشایی از معمای پرونده‌ای که هر دو طرف آن، یکدیگر را متهم به گروگانگیری کرده‌اند در دادسرای جنایی تهران آغاز شده است.
به گزارش همشهری، ‌این پرونده چند روز پیش با شکایت یک راننده اینترنتی به جریان افتاد. شاکی که راننده‌ای جوان است به بازپرس جنایی تهران گفت: چندی قبل زن و مردی به‌عنوان مسافر سوار ماشینم شدند اما در بین راه ناگهان مرد جوان قمه‌ای روی پهلویم گذاشت و با تهدید خواست به سمت یکی از اتوبان‌ها بروم. به‌نظر می‌رسید قصدشان این است که از تهران خارج شویم و بعد با تهدید ماشینم را سرقت کنند. من به‌شدت ترسیده بودم و به‌خاطر حفظ جانم مقاومتی نکردم. مرد گروگانگیر که مدام مرا به قتل تهدید می‌کرد به زن جوان گفت که باید او را به همان منطقه‌ای که صحبتش را کردیم ببریم. درحالی‌که زوج جوان سرگرم صحبت با یکدیگر بودند تصمیم گرفتم از فرصت استفاده کنم و هر طور شده خودم را نجات بدهم. به همین دلیل به رانندگان خودروهای عبوری اشاره کردم که دو مسافرم مرا دزدیده‌اند. سپس از غفلت زن و مرد گروگانگیر استفاده کرده و شیشه خودرو را پایین کشیدم. فریاد زدم و درخواست کمک کردم که همان لحظه مردم به دادم رسیدند و زن و مرد جوان که خود را در مخمصه می‌دیدند در ماشین را باز کرده و پا به فرار گذاشتند.

روایت دوم
با شکایت راننده جوان، ‌زن و مرد مسافر شناسایی و دستگیر شدند. آنها دیروز برای تحقیق به دادسرای جنایی تهران انتقال یافتند اما روایت دیگری را مطرح کردند که با اظهارات شاکی کاملا متفاوت بود. زن جوان گفت: من و شوهرم به‌عنوان مسافر سوار بر خودروی شاکی شدیم. شوهرم در بین راه سیگاری روشن کرد که با اعتراض راننده مواجه شدیم. همین مسئله موجب شد تا میان شوهرم و راننده درگیری شکل بگیرد. ناگهان راننده ‌یک قمه بیرون کشید و با تهدید قصد ربودن ما را داشت تا از ما انتقام بگیرد اما ما داد و فریاد راه انداختیم که مردم به دادمان رسیدند. وی ادامه داد: به‌دلیل شلوغی خیابان و ازدحام جمعیت، ما توانستیم در ماشین را باز کرده و نقشه راننده‌ که قصد داشت بلایی برسرمان بیاورد را ناکام بگذاریم. با مطرح شدن ۲روایت در این پرونده، بازپرس دادسرای جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر را صادر کرد تا حقایق ماجرا آشکار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید