• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 27 دی 1401
کد مطلب : 183084
+
-

عدد خبر

60 هزار
تومان و تا یک‌سال حبس جریمه دستکاری و مخدوش کردن پلاک خودروست. محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان این مطلب گفت: «در طرح جدیدی که طی 3هفته گذشته اجرایی کرده‌ایم به شکل مکانیزه و با استفاده از دوربین‌ها، تخلفات احصا می‌شود و اگر کسی پوشش پلاک را انجام داده باشد با سامانه‌های پلیس قابل شناسایی است، اعمال قانون و جریمه می شود. در این مدت حدود ۳۵۰۰تخلف پوشش پلاک اعمال قانون شده‌ و حدود ۷۰۰نفر هم در این کلاس‌های آموزشی شرکت کرده‌اند.»

1202 حوزه
دی‌ماه امسال میزبان 248هزار و ۹۰۳داوطلب شــرکت‌کننــده در امتحانات نهایی بود. از این تعداد، ۱۰هزار دانش‌آموز مربوط به شهر تهران بودند و ۱۷۰۰نفر هم برای ترمیم معدل در این امتحانات شرکت کردند.

188 بیمار
مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کشور بستری هستند. روابط عمومی وزارت بهداشت هم دیروز از شناسایی 145بیمار جدید مبتلا به کووید19خبر داد که از این تعداد 70نفر بستری شدند. دیروز بار دیگر روز بدون فوتی کرونا هم در کشور ثبت شد و تا مجموع جان باختگان این بیماری در ایران از ابتدای شیوع پاندمی روی عدد ۱۴۴هزار و ۷۲۷نفر ثابت بماند.

14 کشور
در ششمین همایش اتحادیه جهانی زنان مسلمان با عنوان «بانوی مهر» حضور خواهند داشت. لاله افتخاری، مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی(ره) با اعلام این مطلب از میزبانی تهران و حضور ۲۰۰مهمان خارجی از کشورهای کانادا، عراق، آمریکا، یمن، سوریه، بحرین، افغانستان، فلسطین، لبنان، پاکستان، تایلند، الجزایر، حجاز و کویت در این همایش خبر داد و گفت: «ششمین دوره این همایش 28دی در برج میلاد برگزار خواهد شد.»

625 هزار
داوطلب کنکور سراسری در نوبت دی امسال تاکنون کارت شرکت در این آزمون را دریافت کرده‌اند. داوطلبان تا پایان چهارشنبه ۲۸دی فرصت دارند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند. براساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون گروه علوم‌تجربی و زبان‌های خارجی پنجشنبه ۲۹دی و آزمون ریاضی‌فیزیک، علوم‌انسانی و هنر هم جمعه ۳۰دی برگزار خواهند شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :