• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 26 دی 1401
کد مطلب : 182973
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Vm7K9
+
-

قتل مأمور حراست شرکت نفت با شلیک سارقان

سارقان مسلح که هنگام سرقت تجهیزات یکی از ایستگاه‌های تقویت گاز با مأموران حراست شرکت نفت مواجه شده بودند، با تیراندازی به‌سوی آنها یک نفر را به قتل رسانده و نفر دوم را مجروح کردند.
به‌گزارش همشهری، ساعت۶:۴۵ صبح یکشنبه ۲۵دی‌، غلامرضا خالدی، مأمور گشت حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون واقع در استان خوزستان ‌همراه مأمور دیگری هنگام تردد در محدوده ایستگاه تقویت گاز شماره 5 مارون در ‌حوالی روستای چارات بخش مشراگه شهرستان رامشیر متوجه حضور چند سارق در نزدیکی تاسیسات ایستگاه گاز شدند. آنطور که مشخص بود سارقان قصد سرقت تجهیزات گازی را داشتند. در این شرایط بود که 2 مأمور حراست با سارقان درگیر شدند و تلاش کردند مانع آنها شوند. در جریان این درگیری 2مأمور حراست بر اثر شلیک گلوله مجروح شدند و سارقان گریختند.
به‌دنبال این حادثه 2مأمور مجروح به مرکز درمانی انتقال یافتند. در این بین وضعیت خالدی وخیم‌تر از دیگر مجروح بود و پزشکان تلاش زیادی برای نجات وی انجام دادند اما ساعتی بعد وی جانش را از دست داد.
قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون، با مراتب تسلیت درگذشت شهادت‌گونه این مأمور خدوم به خانواده بزرگ صنعت نفت به‌ویژه کارکنان حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون و خانواده آن مرحوم، بر عزم و اراده دوچندان سازمان به‌منظور صیانت از دارایی‌های صنعت نفت به‌عنوان اموال مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه با همکاری حراست شرکت، در حال پیگیری موضوع و شناسایی عوامل این اقدام شرورانه هستند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید