• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 25 دی 1401
کد مطلب : 182877
+
-

یک آزمون و خطای دیگر

فروش بلیت‌های تئاتر فجر آغاز شد

تئاتر
یک آزمون و خطای دیگر

سامانه فروش بلیت چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر آغاز به‌کار کرد. دبیرخانه این دوره از جشنواره، سایت جدیدی را برای خرید بلیت به علاقه‌مندان معرفی کرده است.
 به گزارش همشهری، با نزدیک شدن برنامه‌های جشنواره چهل و یکم تئاتر فجر و آغاز اجراهای بخش‌های گوناگون سایت «گیشه۷» به‌عنوان سامانه فروش بلیت انتخاب شد. علاقه‌مندان برای تماشای آثار جشنواره و تهیه بلیت می‌توانند با مراجعه به این سایت اقدام کنند. به‌نظر می رسد در این دوره از جشنواره، سایت فروش بلیت‌های جشنواره تغییر کرده است.  باید دید این سایت تا چه اندازه خود را برای فروش بلیت‌های بدون اشکال و با ظرفیت قابل‌قبول آماده کرده و تا چه اندازه علاقه‌مندان به نمایش‌های تئاتر فجر از خرید بلیت بدون مشکلی راضی خواهند بود. این روزها بیشترین فروش بلیت‌های تئاتر، اختصاص به تئاترهای آزاد دارد. هر چند دیگر اجراها هم در تماشاخانه‌ها روی صحنه می‌روند اما نسبت به گذشته تعداد نمایش‌ها کمتر شده است. با توجه به اعلام دبیرخانه جشنواره در مرحله اول، بخش رادیو تئاتر جشنواره که از ۲۵ دی‌ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری آغاز خواهد شد، میزبان علاقه‌مندان این بخش به‌صورت مهمان خواهد بود. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به سایت «گیشه ۷» نسبت به تهیه بلیت این اجراها (به ‌صورت مهمان) اقدام و به تماشای این آثار بپردازند.
در 27دی‌ماه دبیر این دوره از جشنواره قرار است به تشریح برنامه‌های جشنواره چهل و یکم بپردازد و همزمان پوستر این جشنواره هم رونمایی شود. با توجه به اینکه در این دوره تئاتر فجر، جشنواره مناطق، بار دیگر فعالیت خود را از سرگرفته است، در این دوره از جشنواره انتظار می‌رود حضور گروه‌های نمایش شهرستان‌ها، بیشتر از همیشه باشد. چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۵ دی تا دهم بهمن‌ماه و اجراهای صحنه‌ای از اول بهمن برگزار می‌شوند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید