• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 25 دی 1401
کد مطلب : 182838
+
-

خانه‌دار شدن معلولان سیستان و بلوچستان

۵۳۵واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای خانواده‌های دارای ۲عضو معلول ساخته و به آنان تحویل داده شده است.
به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی ۲۳۲واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ۲عضو معلول در سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.
مصطفی بیک مداح اظهارداشت: مراحل طراحی این تعداد واحد مسکونی انجام شده است و هم‌ اینک در فاز اخذ پروانه کار قرار دارد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این تعداد واحد مسکونی در شهرهای چابهار، ایرانشهر، زاهدان، خاش و زابل با اختصاص ۲۰۰میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته راهبری متشکل از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بهزیستی، بنیاد مستضعفان، راه و شهرسازی و انجمن خیران مسکن احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: این تعداد از خانواده‌ها توسط سازمان بهزیستی شناسایی و معرفی شدند که مجری اجرای پروژه‌های مسکن آنان خیران مسکن‌ساز هستند و ناظر عالی این پروژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان است.
بیک مداح به سوابق این اقدامات اشاره کرد و گفت: حساب ۱۰۰بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تا‌کنون ۵۰واحد مسکن ارزان در شهرهای زیر ۲۵هزار نفر احداث و به نیازمندان اهدا کرده است.
وی تصریح کرد: همچنین ۴۰واحد نیمه تمام دیگر تحت عنوان خیران توسط حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان در حال تکمیل است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید