• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 25 دی 1401
کد مطلب : 182816
+
-

نکته بازی/ هنوز چیزی تمام نشده

بسیاری بر این باورند که اگر استقلال در جام حذفی مقابل تراکتور می‌باخت، ریکاردو ساپینتو را از نیمکت این تیم کنار می‌گذاشتند. آبی‌ها در لیگ برتر 5امتیاز از پرسپولیس عقب افتاده‌اند و حتی خود را پایین‌تر از رقبایی مثل سپاهان و گل‌گهر می‌بینند. با وجود این، استقلال به شکلی دراماتیک از قبول شکست در برابر تراکتور گریخت و در آخرین دقایق بازی 2ساعته سخت و نفسگیر، همچنان در جدول جام‌حذفی ماند. به این ترتیب حکم اخراج ساپینتو لغو شده اما چنین چیزی کاملا جنبه «موقت» دارد. اگر قرار است مربی پرتغالی همچنان به‌کار خودش ادامه بدهد، باید در لیگ برتر بهتر از این نتیجه بگیرد و تیمش هم نمایش‌های بسیار مطلوب‌تری داشته باشد. درصورت ادامه این مدل پرنوسان، ساپینتو خیلی زود لب تیغ برمی‌گردد.

عجب کارشناس بی‌طرفی!
جنجال مربوط به تصمیمات کوپال ناظمی در دیدار حذفی استقلال و تراکتور، همچنان ادامه دارد. تیم مهمان در آستانه پیروزی در وقت‌های اضافی بود که داور 2پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و همه‌‌چیز عوض شد. تراکتوری‌ها بعد از پایان مسابقه زیاد نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند و زنوزی هم همان حرف‌های همیشگی و تفرقه‌آمیز را در مورد حمایت ویژه از تیم‌های تهرانی به زبان آورده است؛ سخنانی که معمولا جریمه و هزینه‌ای برای او ندارد. از همه جالب‌تر اما داستان هوشنگ نصیرزاده است؛ کارشناس داوری که فعلا مدیرعامل تراکتور شده و هر 2پنالتی استقلال را مردود دانسته است. نصیرزاده حتی به تکرار پنالتی دوم هم ایراد گرفته تا در این مورد شاهد بی‌طرفانه‌ترین کارشناسی تاریخ فوتبال ایران و بلکه کل جهان باشیم!

همیشه خوب بمانی
در چند روز اخیر حادثه‌ای برای مجتبی محرمی اتفاق افتاد که باعث شد او در بیمارستان بستری شود. این ستاره قدیمی و بسیار محبوب پرسپولیس و تیم ملی، به‌دلیل لیز خوردن در حمام و شکستگی لگن به بیمارستان منتقل شد و به سرعت جراحی شد. خوشبختانه حال کنونی‌اش از سوی کادر پزشکی رضایتبخش توصیف شده است. محرمی با تشکر از کسانی که پیگیر احوال او هستند گفته: «نگران نباشید. حالم خوب است.» امیدواریم حال مجتبی همیشه خوب باشد. او از آن مردان وفادار روزگار است که هزینه زیادی بابت تعصبش پرداخت کرد؛ از آن نسل حالا کمیاب که برای پیراهن تیم‌شان ارزش قائل بودند و در بزرگ‌ترین و وسوسه‌کننده‌ترین بزنگاه‌های زندگی حاضر نشدند به صد برابر قیمت راهی تیمی دیگر شوند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید