• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
یکشنبه 25 دی 1401
کد مطلب : 182812
+
-

سقف تو، این نیست

یک سال بعد از پیوستن به لورکوزن، سردار بالاخره باید توانایی‌هایش را در یک لیگ معتبر نشان بدهد

سقف تو، این نیست

یکی از نشانه‌های فوتبالیست خوب این است که در موردش بیشتر «خبر» بشنویم تا «شایعه». هر قدر هم یک بازیکن بزرگ باشد و در کانون توجه رسانه‌ها قرار بگیرد، باز روال درست این است که با درخشش خود، خبرهای جدید بسازد. لیونل مسی شاید بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد. او با فتح جام‌جهانی تنها جای خالی ویترین افتخاراتش را هم پر کرد. بنابراین در طول 3هفته گذشته همه جا پر شده از تحسین او و همزمان شایعاتی در مورد انتقال دیوانه‌وار لئو به الهلال در ازای سالانه 500میلیون دلار دستمزد سر زبان‌ها افتاده است. مسی اما بلد بود خودش را از زیر سایه شایعات بیرون بکشد و دوباره خبرساز شود؛ بنابراین در بازگشت به فرانسه بلافاصله خوش درخشید و برای پاری‌سن‌ژرمن مقابل آنژه گل زد.
همه اینها را گفتیم تا یادآوری کنیم اتفاقی که در یک سال گذشته برای سردار آزمون رخ داده، دقیقا برعکس بوده است. درحالی‌که طی 12ماه گذشته آزمون فقط 3بار موفق به گلزنی شده است، هر روز شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می‌رسد. عملکرد ضعیف سردار در لورکوزن که با چاشنی مصدومیت و بدشانسی هم همراه بوده، باعث شده او از زمان عضویت در این تیم تنها یک گل به ثمر برساند. همین موضوع، همیشه تنور شایعات مربوط به جدایی او را داغ نگه‌داشته است. بعضی از رسانه‌های روسی از احتمال بازگشت آزمون به لیگ این کشور خبر داده‌اند؛ آنچه اگر رخ بدهد یک عقبگرد فجیع است و البته تحریم فوتبال روسیه احتمال وقوع آن را کاهش می‌دهد. رسانه‌های دیگری هم نوشته‌اند شاید او در زمستان به‌سویا برود؛ اما با کدام کارنامه؟
حالا یک سال کامل از پیوستن آزمون به بوندس‌لیگا می‌گذرد. ماه‌عسل خیلی وقت است که تمام‌شده و انتظار می‌رود این بازیکن توانای فوتبال ایران، بالاخره روی دور گلزنی بیفتد. این زمستان، برای سردار زمستان سخت اثبات خودش است؛ بازیکنی که می‌دانیم توانایی‌هایش بیش از اینهاست و بعد از نزدیک به یک دهه حبس خودخواسته در لیگ درجه 2روسیه، امیدواریم خیلی زود در آلمان (یا درصورت تحقق شایعات در سویا) آغاز به درخشیدن کند. می‌دانیم که سقف واقعی سردار بالاتر از این حرف‌هاست.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید