• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182532
+
-

استعدادیابی در رادیو

مسابقه استعدادیابی رادیویی «آورد صدا» کاری از رادیو تهران است که از این هفته جمعه ۲۳ دی‌ماه که نخستین قسمت آن پخش می‌شود.
به گزارش همشهری، مهرانا رزم‌آرا، تهیه‌کننده برنامه جدید «آورد صدا» با بیان این خبر گفت: مسابقه استعدادیابی رادیویی «آورد صدا» از این هفته جمعه ۲۳دی‌ماه، با حضور استادان و داورانی همچون بهروز رضوی و علیرضا جاوید‌نیا از رادیو تهران پخش می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه «آورد صدا» با هدف ایجاد نشاط و سرگرمی حاصل از یک رویداد چالشی مهیج برای مخاطبان با پرداختن به هنر جاودانه صدا از منظری نو در شاخه‌های مختلف گویندگی و اجرا شرکت‌کنندگان را وارد رقابت می‌کند. تهیه‌کننده برنامه جدید «آورد صدا» با بیان بخش‌های مختلف مسابقه استعدادیابی صدا خاطرنشان کرد: مسابقه بخش‌های متنوعی دارد که شاخه‌های گویندگی کتاب، دکلما‌توری، بازیگری رادیو و اجرای بداهه را شامل می‌شود. از این روی به‌صورت غیرمستقیم در بخش گویندگی کتاب معرفی کتاب و مشتاق‌سازی‌ و دانش‌افزایی صورت خواهد گرفت. علاوه بر این، در بخش دکلماتوری با معرفی شعرای بزرگ و پرداختن به گزیده‌ای از آثارشان آگاهی ادبی مخاطبان رشد خواهد کرد. مهرانا رزم‌آر، با بیان ویژگی‌های بخش بازیگری رادیویی افزود: بازیگری رادیو مقوله‌ای جذاب اما در هاله‌ای از ابهام برای مخاطبان است، علاقه‌مندان به گویندگی و بازیگری چه به‌عنوان شرکت‌کننده چه مخاطب، مرز بین این دو ژانر را خواهند شکست و به ماهیت این شاخه هنری و جذابیت‌های آن پی خواهند برد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید