• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 21 دی 1401
کد مطلب : 182497
+
-

حساسیت همگانی

هراز آمل، تیم سرمربی تیم‌ملی 3بازی از 4بازی قبلی لیگ برتر والیبال را باخته است آنها امروز در بازی با مس قعرنشین فرصت بازگشت به روزهای خوب را دارند

حساسیت همگانی

لیگ برتر والیبال به روزهای حساس نزدیک می‌شود. در 3هفته‌ای که از دوربرگشت گذشته، رقابت‌ها حساس‌تر شده‌ است. تیم‌های بالای جدولی برای صدرنشینی رقابت می‌کنند و در میانه‌های جدول تلاش بر این است که تیم‌ها خودشان را در جمع 8تیم نگه‌دارند و به پلی‌آف بروند. در انتهای جدول هم تیم‌ها سعی می‌کنند بیش از پیش امتیاز جمع کنند تا از سقوط فرار کنند.
امروز بازی‌های هفته هفدهم برگزار می‌شود. شاید در شرایط عادی رویارویی تیم صدرنشین با قعرنشین، یک دیدار یکطرفه تلقی می‌شد اما با 3شکست هراز آمل در 4بازی گذشته، بازی با مس رفسنجان اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. باخت‌های تیم بهروز عطایی از آخرین بازی دور رفت شروع شد و در 3بازی اول دور برگشت هم تیم او 2شکست داشته است. سرمربی تیم ملی، بعد از باخت مقابل گیتی‌پسند اعتراف کرد که تیمش خیلی خوب بازی نمی‌کند. او و بازیکنانش برای بازگشت به روزهای خوب نیاز دارند که امروز به پیروزی برسند. اما مسی‌ها هم در رفسنجان می‌خواهند از فرصت استفاده کنند و از انتهای جدول رها شوند.
شهداب یزد که با یک پیروزی و 4امتیاز کمتر در رده دوم جدول است، امروز با گیتی‌پسند بازی دارد. اصفهانی‌ها با پیروزی هفته قبل مقابل آملی‌ها انگیزه‌ بالایی برای شکست دادن شهداب دارند. اصفهانی‌ها می‌خواهند حتما به جمع 8تیم بالا برسند. شهداب هم برای رسیدن به صدر به همین اندازه انگیزه دارد. پیکان تیم سوم جدول هم 2برد کمتر از آمل دارد اما اختلاف امتیاز آنها یک امتیاز است. پیکانی‌ها امروز در تهران با راه‌یاب ملل بازی دارند. مریوانی‌ها که خاطره خوب پیروزی مقابل پیکان را در دور رفت دارند، به‌نظر نمی‌رسد امروز خیلی کار راحتی داشته باشند. آنها در هفته‌های اول رفت از بهترین‌ها بودند اما فعلا در رده دهم جدول هستند. فولاد سیرجان و پاس هم رقابت نزدیکی دارند. سیرجان با 10برد و 31امتیاز در رتبه چهارم است و امروز باید در گرگان بازی کند. فولاد بازی رفت را برده اما شرایط بازی امروز متفاوت است. امین اسماعیل‌نژاد دوباره به اوج رسیده و یکی از امتیازآورترین بازیکنان لیگ است. پاس با داشتن او در رده پنجم است. هرچند سیرجانی‌ها اگر بازنده بازی امروز هم باشند در رده چهارم می‌مانند ولی آنها بازی‌های سخت‌تری در پیش دارند و برای ماندن در بالای جدول در این بازی به‌دنبال پیروزی هستند.
هورسان رامسر و ایفاسرام اردکان هم امروز یکی از حساس‌ترین بازی‌ها را برگزار می‌کنند. اردکان در نیم‌فصل با هدف حضور در پلی‌آف تغییرات گسترده‌ای روی نیمکتش داشته است. آنها فعلا روی رده هشتم هستند اما جایگاهشان خیلی مطمئن نیست. هورسان هم با اینکه در رده ششم است ولی از اول فصل خودش را مدعی معرفی کرده است.
شهرداری ارومیه و سایپا هم بازی حساسی را برگزار می‌کنند. ارومی‌ها که چند هفته است تیم متفاوتی از خود نشان داده‌اند، نه‌تنها از قعر جدول بالا آمده‌اند که با ثبت 6پیروزی هواداران‌شان را امیدوار کرده‌اند که می‌توانند بهتر نتیجه بگیرند و در لیگ ماندگار شوند. اما سایپا با 3پیروزی و 13امتیاز تیم سیزدهم جدول است و شرایط مشابهی با مس دارد. البته آنها فصل پیش هم به دسته پایین‌تر سقوط کرده بودند اما با تصمیم فدراسیون و کنار رفتن سپاهان در لیگ ماندند. دیگر بازی امروز را هم نیان‌الکترونیک و شهرداری گرگان برگزار می‌کنند. مشهدی‌ها هم برای حفظ جایگاهشان در رده هفتم امیدوارند برنده بازی امروز باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید