• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 20 دی 1401
کد مطلب : 182377
+
-

برنامه رادان برای معماری فراجای آینده

مراسم معارفه سردار احمدرضا رادان، که از روز شنبه هفدهم دی‌ماه با حکم رهبرمعظم انقلاب، به‌عنوان فرمانده جدید انتظامی کل کشور منصوب شده بود، با حضور شماری از مسئولان لشکری و کشوری در محل ستاد مرکزی فراجا برگزار شد.به‌گزارش همشهری، در این مراسم پس‌ از قرائت حکم انتصاب سردار رادان از سوی سردار شیرازی، رئیس‌دفتر نظامی فرمانده کل قوا، حکم فرماندهی کل فراجا ازسوی رئیس ستادکل نیروهای مسلح به رادان اعطا و همچنین با اهدای لوح از سردار حسین اشتری، فرمانده پیشین فراجا تقدیر شد.رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم گفت: پلیس در بیش‌از ۱۱۰‌روز گذشته به‌صورت شبانه‌روزی از امنیت، منافع ملی، هویت و مردم به‌طور جانانه دفاع کرده‌است. آنها با صبر و حوصله و تدبیر، امنیت را به کشور بازگرداندند و به دهان کسانی کوبیدند که تلاش داشتند با یک جنگ ترکیبی کشور را با مشکل مواجه کنند.
سرلشکر محمدباقری ادامه داد: البته مأموران ما در این مدت با کم‌مهری‌هایی نیز روبه‌رو شدند، به‌خصوص در روزهای نخست که برخی بی‌مهری‌هایی کردند. قطعا کسانی که کم‌مهری کردند باید به تعبیر مقام معظم رهبری آن را جبران کنند.
فرمانده جدید فراجا نیز در حاشیه مراسم معارفه خود درجمع خبرنگاران گفت: مبنای من برای جهش در کار فراجا، معماری فراجای آینده است. این مجموعه بخش‌های متفاوت و غنی و سرشار از نظرات نخبگان در حوزه‌های مختلف دارد و با اطلاع از وضع موجود و مطالعاتی که در مرکز مطالعات صورت گرفته، بر این باوریم که با همکاری کارکنان، جهش‌های خوبی در امر هوشمندسازی در بعد سنگین و حساس را داشته باشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید