• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 18 دی 1401
کد مطلب : 182165
+
-

با مردم/خودروهای پایانه حمل‌ونقل در بهارستان نوسازی شوند

از رانندگان شاغل در پایانه حمل‌ونقل کالاهای استان تهران در شهرستان بهارستان هستم. رانندگان شاغل در این پایانه مشکلات بسیار دارند که مهم‌ترین آن فرسودگی خودروهای آنهاست. سال‌هاست مسئولان وعده می‌دهند که به رانندگان تسهیلات خرید و تعویض خودرو خواهند داد ولی تاکنون خبری نشده است. از مسئولان تقاضا داریم هر چه سریع‌تر تسهیلات و مساعدت‌هایی برای نوسازی خودروهای فعال در این پایانه ارائه دهند.
پیری از بهارستان تهران

تجهیزات دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایلام فرسوده است
 سال گذشته در دانشگاه فنی و حرفه‌ای ایلام مشغول به تحصیل شدم. به‌عنوان دانشگاه سطح دو و با دارا بودن حدود هزار و 500دانشجو دارای کمترین امکانات کارگاهی است. ابزارهای موجود در کارگاه‌های این دانشگاه فرسوده و بسیار قدیمی هستند و تجهیز و به روزرسانی این تجهیزات با توجه به کارگاه‌های عملی برای تمام رشته‌های تحصیلی این دانشگاه ضروریست. از مسئولان تقاضا می‌کنم به این مهم توجه کنند تا دانشجویان با دغدغه کمتر بتوانند دوران تحصیلی خود را بگذرانند.
نوری از دره‌شهر ایلام

هیچ ایستگاه مترویی از خیابان شهید مفتح تا تجریش نیست
یکی از نقاط کم برخوردار تهران از مترو محدوده تقاطع بزرگراه‌های صدر و چمران با خیابان ولی عصر است. از چند کیلومتر قبل از ونک تا قبل از ایستگاه متروی تجریش هیچ ایستگاه مترویی در خیابان اصلی وجود ندارد. ساکنان و مسافران این مسیر از مترو محرومند. هیچ خبری هم مبنی بر ایجاد و احداث ایستگاه‌های مترو در این محدوده‌ها به گوش نمی‌رسد. لطفا در این خصوص اطلاع‌رسانی شود.
شاهمرادی از تهران

پیامک
بیمه تکمیلی بازنشستگان نیازهای اصلی آنها را ندیده است

درحالی‌که عینک، انواع پروتزها، عصا، سمعک و امثالهم جز نیازهای اصلی بازنشستگان است بیمه تکمیلی بازنشستگان هیچ حمایتی از آن نمی‌کند. بیمه اصلی هم هر 10سال 300هزار تومان بابت عینک می‌پردازد. به‌نظر مسئولان یک بازنشسته مجبور است 10سال یک عینک را تحمل کند و اصلا مگر با 300هزار تومان امروزه عینکی در بازار هست.مسئولان در این خصوص تجدید نظر کنند.
زمانی از تهران

تقلب در امتحانات نهایی انگیزه دانش‌آموزان کوشا را می‌گیرد
به‌تازگی جواب سؤالات و کلید آزمون‌های چهار‌گزینه‌ای از طریق تلگرام و اپلیکیشن‌های دیگر در برخی از شهرها در اختیار برخی دانش‌آموزان قرار گرفت که این کار علاوه بر غیرقانونی و غیراخلاقی بودن حق دانش‌آموزانی را که تلاش کرده و درس خوانده‌اند، پایمال می‌کند. این موضوع به‌خصوص در مورد دانش‌آموزان مناطق محروم که با کمترین امکانات آموزشی قصد شرکت در کنکور و ورود به دانشگاه را دارند، بیشتر مؤثر است. باور کنید انگیزه و شوق این دانش‌آموزان برای تلاش بیشتر از بین رفته است. از مسئولان آموزش و پرورش عاجزانه درخواست داریم تا با نظارت دقیق جلوی این کار را بگیرند و متقلبین را از ورود به دانشگاه محروم کنند.
احمدی از بوشهر

ساخت پل هوایی میدان کشتارگاه ناتمام مانده است
چندین ماه است که ادامه ساخت پل هوایی در محدوده میدان کشتارگاه به حال خود رها شده و نیمه کاره مانده است. دلیل آن هم مشخص نیست. این وضعیت ترافیک سنگینی را در این محدوده ایجاد کرده است. خواهشمندیم هر چه سریع‌تر ساخت این پل را به پایان برسانید تا از حجم ترافیک کم شود.
احمدی از تهران

پیام
سلامت دهان و دندان اغلب مردم در خطر است

هزینه‌های سنگین باعث شده سلامت دهان و دندان اغلب مردم در خطر باشد. من هم به‌عنوان خانمی 40ساله که اغلب دندان‌هایم خراب شده است توان پرداخت هیچ‌کدام از هزینه‌های دندانپزشکی را ندارم. بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی جز کشیدن و پرکردن آن هم با مواد نامرغوب کاری برای من نمی‌کند و پیشنهاد پزشکان تأمین اجتماعی این است که همه دندان‌هایت را بکش و دندان مصنوعی بگذار به‌نظر مسئولان درست است که یک دختر جوان دندان مصنوعی بگذارد درحالی‌که در تمام دنیا پزشکان حتی برای نگه‌داشتن ریشه یک دندان تلاش می‌کنند. این وضع شامل بسیاری از مردم است حالا فردی یک دندان افتاده و خراب دارد یکی هم مثل من شاید حدود 20دندان. مسئولان فکری به حال سلامت دندان ودهان مردم بکنند که بر سلامت دستگاه گوارش و اعصاب و روان آنها نیز اثر‌گذار است.
سلیمیان از تهران

تأمین اجتماعی بدهی خود به بازنشستگان را بپردازد
تأمین اجتماعی از افزایش حقوق سال قبل بازنشسته‌ها، یک درصدی به آنها بدهکار هست که تاکنون آن را پرداخت نکرده است. قبل از آنکه رقم ریال بی‌ارزش‌تر شود تأمین اجتماعی بدهی خود به بازنشستگان را بپردازد.
محمودی از کرج

افزایش مجدد قیمت لاستیک خودرو، توجیهی ندارد
اوایل سال‌جاری قیمت لاستیک افزایش پیدا کرد که آن را به پای افزایش قیمت همه کالاها و تورم در سال جدید گذاشتیم الان که به فصل آخر سال رسیده‌ایم مجددا لاستیک افزایش قیمت داشته است. با این قیمت‌ها نه‌تنها رانندگان قادر به تعویض لاستیک خود نیستند که همین موضوع علاوه بر آسیب به‌خودروها، موجب تصادف خصوصا در جاده و در سرعت‌های بالا می‌شود.
میرسپاسی از تهران






 

این خبر را به اشتراک بگذارید