• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 18 دی 1401
کد مطلب : 182154
+
-

حادثه تلخ برای 2دانش‌آموز مشهدی

حادثه تلخ برای 2دانش‌آموز مشهدی

راننده سمند بعد از تصادف مرگبار با 2برادر دانش‌آموز در مشهد از محل حادثه گریخت. به‌گزارش همشهری، ساعت ۱۲.۳۰ دیروز حادثه تلخی در خیابان امامیه ۵۵ مشهد رخ داد. 2برادر خردسال که هر دو دانش‌آموز بودند قصد عبور از عرض خیابان را داشتند که یک خودروی سواری سمند که با سرعت در حال عبور از آنجا بود با آنها برخورد کرد. به‌دنبال این تصادف، هر دو برادر به گوشه‌ای پرتاب شدند و خودروی سمند بعد از انحراف به لاین مخالف، با پرایدی که کنار خیابان پارک شده بود برخورد کرد و متوقف شد.
به‌دنبال این حادثه، ماجرا به اورژانس و پلیس گزارش شد و دقایقی بعد نیروهای اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد که یکی از برادران بر اثر شدت تصادف جانش را از دست داده و دیگری که هنوز نفس می‌کشید به بیمارستان منتقل شد اما متأسفانه وی نیز ساعتی بعد جانش را از دست داد. به‌دنبال این حادثه سرهنگ رحیمی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور خراسان‌رضوی گفت: پس از این تصادف دردناک، سواری سمند با انحراف به لاین مخالف متوقف شد اما راننده و سرنشین به سرعت از داخل ماشین پیاده شده و اقدام به فرار کردند. با این حال شاهدانی که متوجه این ماجرا شده بودند به تعقیب آنها پرداختند و موفق شدند سرنشین سمند را دستگیر کنند. هم‌اکنون نیز تحقیقات برای دستگیری راننده فراری و مشخص شدن علت این تصادف ادامه دارد.
در همین حال مدیر روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نیز اظهار داشت: 2دانش‌آموز حادثه دیده در این تصادف 2برادر به نام‌های سهیل کرابی، دانش‌آموز پایه دوم و سپهر کرابی دانش‌آموز پایه ششم بودند که متأسفانه، جانشان را از‌دست دادند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید