• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 17 دی 1401
کد مطلب : 182085
+
-

با مردم/خدمات مسافری راه‌آهن تهران به ورامین نیازمند بازنگری است

تردد بین ورامین و تهران روزگاری بی‌ترافیک و آسان بود ولی امروزه تبدیل به معضل شده است. نه می‌توان از ترافیک مسیرهای دسترسی به ورامین خلاصی یافت و نه قطار تهران – ورامین خدمات قابل‌قبولی دارد که بتوان مرتب از آن استفاده کرد. خدمات مسافری قطارهای این مسیر بسیار بی‌نظم است و اصلا نمی‌توان روی ساعت آن حساب کرد. در زمستان واگن‌ها بسیار سرد و در تابستان واگن‌ها گرم هستند. بارها با مدیریت ایستگاه و مسئولان در تهران و ورامین صحبت کرده‌ایم همه فقط می‌گویند مترو به‌زودی می‌آید و خلاص می‌شوید ولی معلوم است که به این زودی‌ها از مترو خبری نیست و بهتر است تا آن زمان مشکلات قطارها را حل کنند!
امینیان از تهران

انتقال آب شیرین به سیریک چه شد؟
مدت‌هاست سایت زیارت که مخصوص آبرسانی به شهرستان سیریک است ساخته شده و صحبت از افزایش ظرفیت آن نیز می‌شود اما معلوم نیست چرا آبرسانی به مردمی که سال‌هاست چشم انتظار آب شیرین هستند آغاز نمی‌شود. اگر زودتر آب شیرین به سیریک نرسد هر روز تعداد مهاجران بیشتری از سیریک به بندرعباس یا دیگر شهرها می‌روند و بی‌شک آب شیرین رمز ماندگاری جوانان در سیریک است. جدای موضوع انتقال آب شیرین اگر مسئولان فکری برای جمع‌آوری آب‌های سطحی و نگهداری آنها بکنند هم بخشی از مشکل شهرستان حل خواهد شد.
حمدانی از سیریک هرمزگان

خیابان اصلی کمالشهر خط‌کشی ندارد
کمالشهر با حجم تردد بسیار در خیابان اصلی روبه‌روست درحالی‌که حتی یک خط‌کشی ساده در این خیابان دیده نمی‌شود. مگر می‌شود در طول خیابان اصلی شهر حتی یک خط‌کشی عابر پیاده نباشد.
رضایی از کمالشهر کرج

پیامک
پروژه انتقال پساب تهران به شهرستان‌های جنوبی چه شد؟

بیش از یک دهه است که بحث انتقال پساب تهران به شهرستان‌های جنوب شرق تهران مطرح است ولی خبری از اجرای آن نیست. اگر پساب این سال‌ها به جنوب شرق تهران منتقل شده بود تاکنون مشکل کشاورزی حل شده بود. ولی به دلایلی که ما چندان مطلع نیستیم این طرح راکد مانده است. با توجه به بحران آبی کشور و نیز حجم پساب بسیار زیاد کلانشهر تهران و رفع مشکل کشاورزی با این آب تقاضا می‌شود طرح زودتر اجرایی شود.
هژبری از تهران

حمایت از حیوانات و حیات‌وحش فراموش نشود    
با توجه به بارش نعمت الهی در اردبیل از همه شهروندان این دیار دعوت می‌کنیم به حمایت از حیات‌وحش ادامه دهند و در این سرمای جانسوز با همه مشقت‌های اقتصادی موجود حیوانات و حیات‌وحش را فراموش نکنند حتی در حد دانه دادن به پرندگان.
بهدانه از اردبیل

نگرانی قطع گاز کارگران دغدغه شب و روزمان شده است
کارگر یک شرکت تولید شیشه و کریستال در شهرک صنعتی شمس آباد تهران هستم. با سرمای هوا و صحبت از قطع موقت گاز صنایع این نگرانی وجود دارد که اگر گاز واحد صنعتی ما قطع شود بیکار خواهیم شد. چرا که درصورتی که به‌دلیل قطعی گاز، دمای مذاب کوره این واحد کاهش پیدا کند، مواد موجود در کوره به جای کریستال، شیشه تحویل می‌دهند. در این صنعت برای رسیدن کوره به دمای مطلوب تولید کریستال به حداقل نزدیک به 3 ماه زمان نیاز است و خاموشی یا کاهش دمای آن به‌معنای تعطیلی واحد تولیدی و آغاز به‌کار آن از نو خواهد بود. سال گذشته به‌دلیل قطعی گاز تا شب عید بیکار بودیم و چون روز مزد هستیم روزگار بسیار سختی گذراندیم. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به این موضوع دقت داشته باشند.
جهان‌زاده از کارگران شرکت شیشه و کریستال شمس‌آباد





 

این خبر را به اشتراک بگذارید