• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 12 دی 1401
کد مطلب : 181663
+
-

پدر و دایی دختری 16ساله به اتهام قتل او بازداشت شدند

نقشه فرار از خانه با مرگ ناتمام ماند

نقشه فرار از خانه با مرگ ناتمام ماند

پدر و دایی دختری نوجوان وقتی فهمیدند او به‌طور پنهانی با مردی در فضای مجازی در ارتباط است و قصد دارد از خانه فرار کند، دست به جنایتی هولناک زدند.
به گزارش همشهری، این جنایت خانوادگی عصر روز شنبه در یکی از محله‌های خمین واقع در استان مرکزی اتفاق افتاد. پدر و مادر دختر 16ساله از مدتی قبل متوجه تغییر رفتار او شده بودند. او مدام با گوشی موبایلش سرگرم بود و کمتر با پدر و مادرش وقت می‌گذراند.
این شرایط چند روزی ادامه داشت تا اینکه سرانجام مادر دلیل این تغییر رفتار دخترش را متوجه شد. او فهمید که دخترش مدتی است که در فضای مجازی با مردی غریبه آشنا شده و می‌خواهد به‌زودی از خانه فرار کرده و سراغ مرد غریبه برود. او تلاش کرد با دخترش صحبت و او را از راهی که انتخاب کرده منصرف کند اما دختر نوجوان طوری فریب حرف‌های مرد غریبه را خورده بود که زیر بار حرف‌های مادرش نمی‌رفت. در این شرایط بود که مادر همه‌‌چیز را برای برادر و شوهرش تعریف کرد.
 عصر شنبه پدر و دایی دختر درحالی‌که خشمگین بودند به خانه رفتند. ابتدا تلاش کردند با دختر نوجوان صحبت کنند اما کم‌کم کار به داد و فریاد کشید و با بالاگرفتن ماجرا پدر و دایی دختر نوجوان او را به باد کتک گرفتند و لحظاتی بعد دختر نوجوان بیهوش روی زمین افتاد. او به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به دلیل شدت صدماتی که دیده بود جان باخت. به‌دنبال این حادثه تلخ ماجرا به پلیس گزارش و پدر و دایی مقتول بازداشت شدند. سرهنگ هادی افراسیابی، فرمانده انتظامی شهرستان خمین در این‌باره گفت: ساعت ۱۸:۱۴ دقیقه روز شنبه، اندکی پس از این حادثه تلخ همکارانم خود را به محل حادثه رساندند و پدر و دایی مقتول را به‌عنوان عاملان این قتل خانوادگی دستگیر کردند و هم‌اکنون متهمان با دستور قضایی در بازداشت به‌سرمی‌برند و با تشکیل پرونده بررسی‌ها در این خصوص جریان دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید