• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 11 دی 1401
کد مطلب : 181572
+
-

نکته بازی/ غیر از پنالتی چه داری؟

بعد از توقف استقلال برابر مس رفسنجان که در یک بازی سرد و ملال‌آور اتفاق افتاد، اعضای کادرفنی تیم میزبان از داوری انتقاد کردند. خسرو حیدری که الان مربی استقلال است، گفت: «اگر برخورد توپ به‌دست مدافع مس رفسنجان پنالتی نباشد، با فوتبال خداحافظی می‌کنم.» ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌ها هم در اظهاراتی مشابه مدعی شد داور مسابقه یک پنالتی به سود این تیم اعلام نکرده است. البته که ما از ابتدای فصل به بدقلقی‌های ساپینتو و اعتراضات مکررش به داور مسابقه عادت کرده بودیم، اما الان دیگر واقعا شور کار در آمده است. استقلال برابر مس فوتبالی بازی نکرد که بخواهد خودش را طلبکار کادر داوری بداند. در بازی با نفت آبادان هم کیفیت پایین نمایش آبی‌ها پشت پنالتی اعلام‌شده به سود این تیم پنهان شد. بدون پنالتی چه داری استاد؟

هر 114دقیقه یک گل
تیم محمد ربیعی همچنان با گل زدن و گل خوردن بیگانه است و چه بسا با ادامه همین دست‌فرمان، در پایان فصل یک رکورد تاریخی خلق کند. مس رفسنجان این هفته هم مقابل استقلال به تساوی بدون گل رضایت داد تا مجموع گل‌های رد و بدل شده در مسابقات این تیم، در عدد 11متوقف باقی بماند. آنها 7گل زده‌اند و 4گل خورده‌اند. این آمار در 14مسابقه یعنی 1260دقیقه به ثبت رسیده و این یعنی تماشاگران مسابقات این فصل تیم مس، به‌طور متوسط هر 114دقیقه شاهد گل زدن این تیم یا گل خوردنش بوده‌اند. آنها در حال‌حاضر بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند که قابل تحسین است، اما برای پیروزی در مسابقات و صعود در جدول، شما به گل زدن هم نیاز دارید.

سلطان تساوی
در یکی از مسابقات هفته چهاردهم، فولاد خوزستان بار دیگر در کسب پیروزی ناکام ماند و در خانه در برابر هوادار به تساوی بدون گل رضایت داد. این هشتمین مساوی فولاد در 14بازی گذشته بود. از باقی مسابقات یعنی 6دیدار دیگر هم فولاد نیمی را برده و نیمی را باخته تا همچنان در نیمه پایینی جدول به سر ببرد. عجیب اینکه از این 8مساوی، 6تا در خانه رقم خورده؛ یعنی جایی که طبیعتا فولاد باید برای پیروزی بر رقبا به میدان می‌رفت، اما شاگردان جواد نکونام فقط 12امتیاز خانگی را در همین 7بازی هدر داده‌اند. همه اینها در حالی است که فولاد نقل‌وانتقالات پرخبری داشت و به‌نظر می‌رسید برای قهرمانی بسته شده، اما در عمل شاهد یکی از بدترین فصول کار نکونام هستیم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید