• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18096
+
-

ریزنویس

   سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در آستانه بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از راه‌اندازی اپلیکیشن زائران روح‌الله خبر داد و گفت: این اپلیکیشن طی 2روز آینده در سایت بهشت زهرا و کافه بازار قابل دسترسی است. (تسنیم)

   علی امام، مدیرعامل متروی تهران و حومه با اشاره به راه‌اندازی خط 6مترو گفت: 10کیلومتر از این خط از ایستگاه دولت‌آباد تا میدان امام حسین تا شهریور راه‌اندازی می‌شود. (فارس)

   شصت‌و‌ششمین جلسه شورای شهر تهران امروز از ساعت ۹ تا ۱۱ با مراسم تجلیل از قهرمانان تیم ملی فوتسال بانوان ایران برگزار خواهد شد. همچنین در این جلسه محسن پور سیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از نتایج اجرای طرح ترافیک جدید در شهر تهران گزارشی ارائه خواهد داد. (همشهری)

   علیرضا محجوب، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه پیگیر آن هستیم هر نهادی که به شهرداری بدهکار است، بدهی خود را پرداخت کند، گفت: در آینده همکاری میان دولت، مجلس و مدیریت شهری درخصوص مسائل شهری افزایش می‌یابد. (شهرنوشت)

   علی‌محمد سعادتی، مدیر بافت و بناهای تاریخی شهر تهران: طرح مطالعاتی احیای آرامستان‌های ابن‌بابویه، ظهیرالدوله، سوهانک، امامزاده عبدالله، کلیسا و آرامستان سورپ گئورگ، ارامنه دولاب، آرامستان و کلیسای طاطاووس، عینعلی و زینعلی و باغ طوطی به‌منظور جلوگیری از تخریب هر‌چه بیشتر آنها به اتمام رسید. (همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :