• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 3 دی 1401
کد مطلب : 180874
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnPv4
+
-

عدد خبر

40 مرکز
درمان ناباروری در کشور در یک سال اخیر راه‌اندازی شده است. بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت ضمن اعلام این خبر توضیح داد: متأسفانه کشور به سمت سالمندی می‌رود و سیاست‌های اشتباه گذشته باعث شده که نرخ رشد جمعیت در ایران از بالای ۴ به ۱.۲ درصد برسد. در عین حال ۷ سال فرصت جمعیتی داریم تا از سالمند شدن جمعیت، پیشگیری کنیم. (ایلنا)

500 هزارتومان
به‌عنوان کمک هزینه عینک به خانواده‌های نیازمند پرداخت می‌شود. افروز صفاری‌فرد، معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی کشور به ایسنا گفت: نسبت به سال گذشته مبلغ کمک هزینه عینک، بسیار افزایش داده شده اما به همان میزان، قیمت عینک نیز افزایش یافته و بهزیستی حدود یک سوم قیمت عینک را به خانواده‌های نیازمند می‌پردازد.

390 قلم
داروی جدید به جمع داروهای بیمه‌ای افزوده شد و بیماری‌های خاص نیز زیر پوشش کامل بیمه‌ای قرار گرفت. میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، ضمن اعلام این خبر گفت: قبل از انقلاب ۲۰ درصد از جمعیت ۳۰ میلیونی زیر پوشش بیمه‌ای بودند اما هم اینک ۷۲ درصد از جمعیت ۸۵ میلیونی زیر چتر حمایتی بیمه‌ها رفته‌اند. (ایرنا)

6 نشانه
برای اینکه باورکنید به تنهایی نیاز دارید؛ اگر هر یک از علائم زیر را مشاهده کردید، یعنی اینکه باید وقتی هم برای تنها بودن به‌ خود اختصاص دهید: بداخلاقی، با هر موضوع کم‌اهمیتی به‌شدت رنجیدن، از دست دادن علاقه به کارگروهی، احساس خفگی داشتن وقتی کنار جمع هستید، داشتن اِشکال در تمرکز، مضطرب شدن موقع بودن در جمع (verywellmind.com).

3 درصد
نسبت به سال گذشته، میزان افزایش در آمار ثبت نام مدارس استثنایی است. حمید طریفی حسینی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به ایلنا گفت: آمار ثبت نام دانش‌آموزان استثنایی در مدارس ما، امسال حدود ۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و به همین نسبت احتمالا در مدارس فراگیر نیز با افزایش ثبت نام این دانش‌آموزان روبه‌رو هستیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :