• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 1 دی 1401
کد مطلب : 180829
+
-

نکته بازی/ مرسی تمرکز!

حمید مطهری به‌عنوان مربی روی نیمکت پرسپولیس چندین دربی را تجربه کرده است. به همین دلیل حالا که او سرمربی نساجی شده، در نشست خبری پیش از بازی این تیم با نفت آبادان در مورد دربی پایتخت مورد سؤال قرار گرفت. سلطان جملات قصار خاورمیانه اما چنین واکنشی به بازی پرسپولیس و استقلال نشان داد: «دربی من بازی نساجی با صنعت نفت است و تمام تمرکزم روی بازی با نفت آبادان است. شش‌دانگ حواس ما به بازی فرداست تا بتوانیم دل هواداران‌مان را با یک برد خیلی خوب شاد کنیم.» نتیجه این حجم از تمرکز هم شد آنکه نساجی در زمین خودش با 2 گل به نفت بحران‌زده باخت و دومین برد کل فصل را تقدیم حریف آبادانی کرد. اگر تمرکز نداشتید چه کار می‌کردید استاد!

خیال مردم اینطوری راحت نمی‌شود
علیرضا بیرانوند که همچون همتای استقلالی‌اش یعنی حسین حسینی عملکرد ضعیفی در دربی تهران داشت، پس از این دیدار مصاحبه مفصلی با خبرنگاران انجام داد که بخش عمده آن به واکنش‌های او در مورد حواشی تیم ملی برمی‌گشت. در این مدت انتقادهای زیادی از ملی‌پوشان فوتبال به عمل آمد و مخصوصا بخش تحویل حواله واردات خودرو به آنها به‌عنوان پاداش، خیلی سر و صدا کرد. با این حال بیرو می‌گوید هنوز چنین حواله‌ای به دستش نرسیده و پیگیری‌های بازیکنان از دولت هم نتیجه نداده است. بیرانوند درنهایت اضافه می‌کند: «خیال مردم راحت باشد که پول خوبی به‌دست ما نرسیده.» اینطوری اما خیال مردم راحت نمی‌شود. خیال آنها وقتی راحت می‌شد که بازیکنان طور دیگری رفتار می‌کردند و تیم ملی با عملکردی خیلی بهتر از این، نتایج مناسب‌تری در قطر می‌گرفت.

پس چرا برگشتی؟
دربی تهران هم تمام شد و رفت، اما هنوز هیچ‌کس متوجه نشده فلسفه غیب شدن یورگن لوکادیا پیش از این مسابقه چه بود. مهاجم هلندی و بهترین بازیکن فصل پرسپولیس بدون هیچ توضیحی در آستانه یکی از حساس‌ترین مسابقات فصل این تیم به کشورش بازگشت و هنوز هم تکلیف او به‌طور قطعی روشن نشده است. داستان لوکادیا ابعاد عجیب فراوانی دارد. یکی از آنها این است که او اگر قصد ترک ایران را داشت، چرا آنطور سریع و به موقع از مرخصی برگشت و طی هفته‌های گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد؟ حضور به موقع لوکادیا در تهران باعث شد همه فکر کنیم او با خارجی‌های بی‌نظم سرخابی‌ها فرق دارد، اما این بازیکن پس از مدتی تمرین بی‌ثمر در تهران به هلند بازگشت. خب این چه آمدن و رفتنی بود؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید