• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 1 دی 1401
کد مطلب : 180826
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/P1jGy
+
-

پایان دوستی مسی و امباپه؟

پایان دوستی مسی و امباپه؟

در جشن قهرمانی آرژانتینی‌ها در خیابان‌های بوئنوس‌آیرس، امیلیانو مارتینس باز هم ماجرا آفرید و با عروسکی که صورتک امباپه روی آن بود در جشن حاضر شد. برنده دستکش طلایی بهترین دروازه‌بانی جام جهانی در همان بازی فینال در جریان بازی 3گل و در ضربات پنالتی یک گل از امباپه خورد و این‌چنین به تمسخر او پرداخت. اهمیت این رفتار وقتی بهتر مشخص می‌شود که در تصاویر می‌بینیم مسی هم در یک قدمی امیلیانو مارتینس ایستاده و در حال تماشای مسخره‌شدن هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن است.
به‌نظر می‌رسد بازی فرانسه و آرژانتین را با اتفاقاتی که افتاده از این پس باید یک دربی دانست. همه کارهایی که تیم آمریکای‌جنوبی کرده از یاد فرانسوی‌ها نخواهد رفت. بعید است محبوبیت مسی در فرانسه به‌اندازه قبل باشد. همین حالا کافه‌ای در پاریس به این اتفاقات و به مسی واکنش نشان داده است. این کافه لباس شماره ۳۰ لیونل مسی در پاری‌سن‌ژرمن را در قسمت ورودی قرار داده و روی تابلوی کناری آن نوشته: «فراموش نکنید که پیش از ورود، کفش‌های خود را پاک کنید».
پیش‌بینی می‌شود این آخرین فصل حضور مسی و امباپه در کنار هم و با پیراهن یک تیم باشد. گفته می‌شود امباپه از اینکه قراردادش را تمدید کرده و به رئال‌مادرید نرفته سخت پشیمان است. امباپه دوست ندارد در تیمی بماند که همه از مسی یا نیمار حرف می‌زنند. بیشتر وعده‌های ناصر الخلیفی به امباپه عملی نشده و در تابستان آینده وقت رفتن باید فرارسیده باشد. ممکن است امباپه بماند و مسی قراردادش را تمدید نکند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید