• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 7 خرداد 1397
کد مطلب : 18081
+
-

کی‌روش: در‌مورد ماندنم باید یک سال پیش صحبت می‌کردید



سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: «از اصحاب رسانه تشکر می‌کنم که امروز به خوبی از تیم‌ملی پشتیبانی کردند.» کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه مقابل ترکیه اظهار داشت: «می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از خودم، بازیکنان، اعضای تیم‌ملی، فدراسیون ایران و همچنین فدراسیون ترکیه و باشگاه بشیکتاش داشته باشم. بدون حمایت‌ها و کمک های آنها برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌ملی مقدور نبود. یک بار دیگر باید مراتب تقدیر را از اعضای هیات رئیسه و مسئولان بشیکتاش داشته باشم. آنها نه تنها کمک کردند، بلکه با رفتارشان فضای خوبی را اینجا شکل دادند.» 
«بازی برابر ترکیه را در یک کلمه توضیح دهم؛ یک هدیه است.» سرمربی تیم‌ملی فوتبال با اشاره به این موضوع ادامه داد: «بازی برابر تیم با کیفیت و سبک و استایل ترکیه بسیار مهم است. برای تیمی بهتر از ترکیه نمی‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم. ترکیه بازیکنان جوان و مربی خوبی دارد. بازیکنانی دارد که همه انگیزه دارند و مطمئنا با فوتبالی که در آینده ارائه می‌دهند، دوباره در جوامع بین‌المللی حرف‌های زیادی خواهند داشت.» او در پاسخ به این سوال که با هر نتیجه‌ای که به‌دست بیاید ما قدردان شما هستیم، ولی بحث حضور شما در تیم‌ملی بعد از جام‌جهانی بحث روز است و اینکه ادامه همکاری‌تان با تیم‌ملی چطور خواهد شد و در این مدت که آقای ساکت که اینجا بودند درمورد تمدید قرارداد با شما صحبتی شد، گفت: «چطور می‌توانم بگویم، آینده من امروز است که با بازیکنانم، گروه و کادرم هست. اگر می‌خواستید این صحبت‌ها انجام شود یک سال پیش وقت این صحبت‌ها بود نه اکنون. » او درباره این موضوع که شما بازی با یونان را گفتید که این بازی برای ما سردرد است، آیا مسکنی برای این سردرد دارید، گفت: «وقتی ۳-۴ روز قبل از اینکه قرار است یک بازی با یک تیم بین‌المللی انجام دهیم چنین اتفاقی می‌افتد، نمی‌توانیم برای این مساله برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.»
خبرنگار ترکیه‌ای از کی روش سوال کرد: « آیا مصدومیتی در تیم ایران وجود دارد؟ و اینکه با توجه به اینکه کوآرشما و په‌په هم در بشیکتاش حضور دارند، نظرتان درباره این بازیکنان که سابقه همکاری با آنها دارید را توضیح دهید» که این پرسش با واکنش جالبی از سوی او همراه بود و در شرایطی که جلوی دهان خود را گرفته بود، به شوخی گفت: «ما اصلا به اینجا آمدیم تا ببینم آنها چه می‌کنند؛ البته من همواره پیگیر ستاره‌هایی مثل آنها و البته کریستیانو بودم و از مدیران بشیکتاش نیز جویای شرایط آنها شدم.با تمام احترام برای دیگر تیم‌ها، تیم ملی پرتغال قهرمان اروپا است و شانس دستیابی به قهرمانی در جام جهانی را دارد؛ تیم ملی پرتغال از تمام شرایط لازم برخوردار است و البته یک بازیکن معجزه‌گونه به اسم کریستیانو رونالدو در آن تیم هست.»
 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید